Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, November 14, 2009

selamat pagi dunia nihon!


setelah menulis beberapa entri yang saya kira agak emosi di situ, kali ini mahu bertukar kepada entri yang girang riang gumbira sentiasa ceria ok sha pls stop merepek di situ. saya lapar. tadi terjaga jam 9.15am. lagi 5 minit kafe akan ditutup untuk breakfast. waaaa! saya lapar. tsk tsk. saya kat Malaysia tak breakfast pon tapi kat sini da macam wajib pulak. kalau tak breakfast memang tak sah. kalau tak breakfast nanti adelah perut saya ini menyanyikan lagu tajuk "lapar" hahaha. okay full stop

I want to start a new life here with a new hope. I have planned everything starting from today until when I get back to Malaysia. saya taknak pandang ke belakang lagi. saya taknak. da letih nak toleh ke belakang bila buat keputusan mahu pandang ke hadapan. ni jenis drive kereta takde side mirror kan so mmg kena selalu toleh ke belakang acap kali mahu membuat pusingan U-TURN semasa perjalanan hidup saya.

oh my thesis
ILOVEYOU

doakan saya yang terbaik dalam apa jua pilihan yang saya tentukan

and every road that I have taken
lead to my regret
and I don't know if I'm going to make it
nothing to do but lift my head

kepada si dia: saya tatau camne nak cakap lagi but then pls stop from sms me. hati saya dah tertutup untuk awak. saya da move on. yes I really do. I just need a space to start a new life. what happened between us is over now. I dedicate this song, ALREADY GONE BY KELLY CLARKSON for you. listen to the song and especially the lyric. all the best for our both.

oh tidak. ini bukan entri emo ya :)



xoxo


:)

0 COMMENTS: