Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, December 24, 2009

shopaholic day


konnichiwa. agak sesuai dengan entry di atas apabila saya keluar bersama dengan si shopaholic sekelian. agak hebat juga mereka berbelanja T_____T saya pun terkena juga aura shopaholic mereka uwaaaa. duit best je mengalir tak henti-henti. ingat tamau belanja tapi kira-kira adalah juga dalam 10k yen terbabas keluar dari wallet. oh damn Sha! tp satu peraturan menjadi si shopaholic ni ialah JANGAN MENYESAL!!! enjoyyyyyyyyy!

saya berjaya membeli sehelai jeans Levis cutting skinny straight cut kot Lot 551. ada diskaun so dapat dalam 5145 yen is about RM200. hehehe. kat Malaysia JANGAN HARAP DAPAT HARGA SEDEMIKIAN. selepas itu saya dapat baucer 1500 yen so berjaya membawa pulang sehelai baju FOC hehehe. oh memang bahagia.

daku rasakan perlukan shopping therapy sebab otak ni da stuck kat Saijo yang memboringkan. kerja habuk tak jalan T_____T ke tu just alasan Sha? tak tak itu betol. selepas itu saya berjaya mendapatkan 3 helai baju uwaa. 2 helai di Uniqlo dan sehelai di Next. harga... hehehehe berbaloi la sebab tak lebih dari 2100 yen pun sehelai :) nak ikutkan hati mau je rembat Onitsuka Tiger tapi tak jadi laaaa Sha sila tahan nafsu! pasni kau nak g Yokohama laks. hahahaha kota keriangan?

jom layan gambar
dah lama tak camwhoring sensorang
T_____T

boring tunggu dieorang sampai
cakap pukul10 pagi
ceit

memang tahap bosan
T_____T

ecehh sempat lagi promote

muka puas selepas shopping
muka penat?

camwhore sementara tunggu si jejaka memilih baju

tak banyak pun gambar hahaha sebab sibuk shopping mopping. anyway thanks for inviting me :) pasni Yokohama pulaaaaaaaaaa. yes! winter break sangatlah best padahal tesis kau ntah ke mana Sha T________T



xoxo


shopping day mode

0 COMMENTS: