Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, December 15, 2009

TERshopping lagi


memandangkan YES sedang rancak hangat diperkatakan di Malaysia dan rakyat Malaysia berpusu-pusu ke seantero shopping complex untuk menghabiskan separuh daripada duit gaji dan bonus tahun 2009 dan saya pun mestilah mau turut serta. kat sini takde pun YES tapi sale memang gila-gila price down. tengok jela nanti saya menggila masa 1 Januari 2010. ntah pape la nanti aku beli.

oh yes. saya telah beli dress di bawah dengan harga hanya RM26 aha terima kasih kepada along kesayangan kerana telah membayar down payment. gila bulan ni je da beli 3 dress dalam blog. RM70 + RM 35 + RM 26 = RM 135. gilaaaaaaaaa. kopak kau bila balik Malaysia T______T


meh meh saya promote sket blog ni. blog ni best bagi penggemar cardigan. cam lolipop jek rasa. sape sape yang rasa diri dia comel macam lolipop silalah blogwalking ya!

checkers menjadi pilihan hati
tetapi nape dress ini nama shell?



blog ni lak pasal kasut. huhuhu saya berkenan kat sneakers for ladies ni from Keds harga RM99 jeeeeeeee. sebagai ganti kepada sneakers Nike dan Roxy yang menunggu masa je untuk dibuang. adeyh tapi tengok-tengok comment cam cakap replica laa laks btol ke?

ni pun checkers gak
berhajat nak beli sebab saya pakai mesti nampak comel
eceh perasan abis
T______T


last wishlist tahun 2009

oh my baby iPod touch 32GB
mesti mau!!



xoxo


shopping mode

4 COMMENTS:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

beli sayang!
beli!

^.^

Shahira said...

saje je kan ko bakar aku syg?

SIKAKITULIS said...

akak suke kasut tu..sgt cute!!tp betulke replica?

Shahira said...

hmm.
saya g tgk website die.
die ckp just replica.
tu pn dpt detect thru mailbox.
if not replica saya da lame beli...