Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, December 27, 2009

ucap awal-awal



sila abaikan budak tembam di atas. makan ice cream bersepah sampailah sekarang T_____T'' padahal umur dah nak masuk 24 tahun dah pada 2/2/2010 ecehh sempat lagi promote birthday huhuhuhu. since sekejap lagi saya nak pergi cuti-cuti Jepun di Yokohama Kota Keriangan. pernah dengar tak? Genting Kota Keriangan? hehehehe. cuti-cuti tenangkan fikiran sebelum menyambung balik penulisan thesis yang ntah pape. ilham still tamau datang. kena badi ke ape aku ni (-_-)'' so in advance 4 hari saya nak update teros pasal azam baru.

hmm. resolusi tahun 2010. nampak gaya tahun 2009 ni banyak kenangan suka dan duka. macam-macam berlaku. sigh. paling lembab prestasi cam haram ialah pengajianku sebagai seorang master student. pastu my love life. sucks kot. tetapi sekarang alhamdulillah :) Allah kurniakan saya pelangi yang indah selepas berlakunya ribut taufan dan tsunami yang tak putus-putus melanda diriku... amin. saya rasa amat bertuah kerana dapat cinta suci dan nur kasih daripada beliau.

in a spirit of 2010 I would like to annouce that...

saya nak struggle habis-habisan menyiapkan thesis master saya ini. ya ini serius tak tipu tak main-main. dah 6 bulan buntu pasal thesis ini dan sekarang memang kena pulun gila-gila sebelum balik Malaysia. sesampainya di UTM memang super duper busy gila nak mati T_____T sekarang ini enjoy dulu kat Jepun. ganbatte Sha san! if tak struggle buat selamba gila mau kau tak grad bulan Mei nanti. insya allah I will do my best! saya akan pastikan saya akan berkonvo pada bulan Ogos nanti. doakanlah saya pls?

seriau aku tengok perkataan methodology
T_____T

saya adalah graduan dari UM
konvokesyen 2007

eh UKM pun kau nak sapu ke?
konvokesyen 2008




xoxo


thesis mode

2 COMMENTS:

RoseHana said...

methodology..
semoga success dengan jayanya thesis ko k bebeh..amboi..wish awal2..hehehe

Anonymous said...

ewahhh..dh graduan ya..
nnt dh kerja leh la blanja aku..
ishh..tak malunya aku~~
zasss~~