Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, January 13, 2010

bulan kedua


yuki masih lagi memenuhi lantai bumi Saijo...

jam di laptop menunjukkan 12.38am. sepatutnya pada masa ini saya teruskan usaha menulis tesis Chapter 1. aim siap juga hari ini tidak kisahlah jika kau tak tidur Sha... nanti esok kelas pagi boleh aje tidur masa kelas seminar. tetingkap CHAPTER 1 dan SURVEY PROPOSAL menanti saya untuk dibuka dan disambung balik kerja yang tertangguh tadi akibat tidur sebab mengantuk tak boleh blah. pastu terjaga sebab terjaga bunyi skype memanggil-manggil. ingatkan mimpi tetapi emak rupa-rupanya T_____T''

tadi baru je bermesej dengan bff saya via Facebook dan YM. she got one problem with her coursemate yang menghentam beliau dalam belog. so I have checked the blog and put a comment. comment atas pagar. I just said if unsatisfied with her, just confront her and face-to-face. more sincere I guess. tup tup bff saya cakap beliau telah mem-private-kan belog beliau. hahahahaha. wtf. itu nampak gaya macam beliau je yang salah? macam-macam perangai. yelah belog ini hak individu dan boleh post anything on it but then if someone has dropped his/her comment into the post, tak payahlah macam cultural shock sangat kot nak mem-private-kan belog? sungguh tidak berani orang itu. bak kata orang, nak buat jahat, nak jadi jahat biarlah jahat betul. okay?

post atas tiada kena mengena pun dengan tajuk entri ini (-_-) alhamdulillah hubungan saya dengan encik Ikhwan masuk bulan kedua. bulan Mac ini merupakan fasa baru bagi kami berdua. hmm. entah dia ingat ke tak dengan tarikh ini 14 Januari 2010. harap-harap ingatlah. malas nak jadi reminder kerana hati ini sedang merajuk dengan beliau. tapi fikir-fikir perlu ke merajuk? hmm. entahlah. ikut hati badan binasa tapi terasalah juga sedikit. saya pun ada hati juga kan dear Latte de au lait? saya memang memahami kariernya yang nak diikutkan busy 24/7 but the thing is I MISS HIM SO MUCH. adakah saya yang ter-emo lebih? rasa memang dah kurang kami ber-YM sekarang. bukan macam dulu *sigh* tiba-tiba air mata bergenang. janganlah mengalir pelis?



xoxo


drowning mode

1 COMMENTS:

Amir Razain said...
This comment has been removed by a blog administrator.