Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, January 23, 2010

pemberi semangat untuk terus membelog dan lagi lagi lagi...


hiks. ohayoo gozaimasu ^^ hari ini hari sabtu. saya menulis tepat pukul10.09 pg waktu GMT Tokyo, Jepun. terasa seperti pukul12 tengah hari. mengapakah saya berkata sedemikian walhal beza waktu hanya sejam? memanglah sejam tetapi kat sini serius rasa cepat je masa berlalu. sebab sini waktu solatnya masuk awal. contoh maghrib masuk pukul5 ptg padahal maghrib kat Malaysia masuk pukul7 ptg. jadi faham tak bagaimana otak saya boleh berfikir masa di sini cepat 2 jam? oh jika tidak faham abaikan (--'') inilah kemerepekkan ku di pagi hari.

sepatutnya masa sekarang ini saya tidak mengadap laptop. tidak mengadap tesis tetapi pergi ke Festival Tondo. haaaa. apakah itu? rajin-rajinkanlah meng-google atau men-youtube. taip saja Tondo Festive. selepas itu mesti anda berfikir sejenak. wth is this festive? ingat musim membakar jerami ke? huehuehuehuehue. culture sini pelik sedikit. and yet the best thing in here is sini banyak sangat cuti umumnya seperti "Hari Bersukan" wakakakakaka sila gelak. lepas tu ada pula "Hari Remaja menjadi Dewasa" bhahahahahahahaha! merepek! konon-konon la hari tersebut khas untuk remaja yang genap umurnya 20 tahun sudah dewasa so boleh pergi clubbing (-_-)'' perlu ke? aihhhhh. macam-macamlah.

okayy dah 2 perenggan aku merepek di situ. plan selepas ini either laptop kesayangan memanggil-manggil saya menyiapkan tesis ataupun katil yang mempunyai tilam empuk menyeru agar saya kembali kepadanya dan zZZzzzZZzzz. tekad Sha tekad! heeeeee. sebelum tertulisnya entri ini, saya mem-belog-walking ke satu belog follower saya yang baru dan OMG!! belog saya direview lagi. hikhikhik. memang kombang le idong eden selepas ini. terima kasih yaaa Cik Bella sebab anda membuat 1/3 entri pasal belog saya +)

suka lihat layout blogger yang simple
nice colour though!
nampak sangatlah saya ini buta IT
nak buat layout lawa pun tak reti sampai ke sudah
T___________T''



xoxo


vaa vaa vaa mode

11 COMMENTS:

pujah said...

huiyyoo.ade follower siot!

Shahira said...

lorh.
hahahaha.
adei.

nurul afiqah ramli said...

hahah...
cam ika nyer layout blog...
huhuhuh...

Shahira said...
This comment has been removed by the author.
Shahira said...

heeee.
apekesni da pandai ade blog.
aihhh.
:)

Drunbella Khoo said...

1/3?
lagi 2/3 apa pulak?
hahahaha.
blur sekejab.
+___+

Shahira said...

ehahaha.
i pakai agak2 jek.
satu entry tu ade 3 cerita.
so i 1/3.
:p

Drunbella Khoo said...

hahahahaha.
da paham sikit.
=)

Shahira said...

heheheheheh.
:D

fafa said...

bgus nye da dpt restu..
suka2.
:)
bile nk langsung majlis?
hee

Shahira said...

huhuhu.
insya allah majlis merisik bln3 ni.
plan bertunang tu depends on abah.
:D