Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, February 1, 2010

1st entry: blogshop review


promo promo. ini ada satu blogshop baru. tolong kawan mempromo blog milik kawannya. haa harga okayy affordable dan baju yang dijual pun trend sekarang dan yang penting unik. tak percaya? meh scroll bawah tengok sendiri. heee saya puji lebih-lebih ini tiada komisen okayy. so happy blogshopping!


biker's jacket

floral dress

suede vintage slingbag

variety of shawls

buckle up your belt

***

hari ini saya kan bersuka hati! sebab dah lepas semua bala. nanti saya post 2nd entry about the presentation pagi tadi. dugaan betol sebelum dan selepas (--'') heee ramai gak kawan-kawan saya tanya:

"eh. ape blog yg ko selalu shopping dan yg penting murah."

"hmm nak senang pergi je kat shoppingroll.blogspot.com"

tapi kan sekarang saya tengok blogshop sekarang dah tiada kualiti. baju entah apa-apa. restockable. bersepah-sepah. tak best tak best. sayanya pilihan baju itu mestilah the only one stock yang ada kat muka bumi ini. means non-restockable. macam agak cerewet dalam membeli baju di belogshop ini even though saya seorang kaki shopping.

okayy ini blog yang saya selalu beli untuk pre-loved items. ada juga brand new. harga memang murah dan berbaloi untuk pre-loved items. kualiti tip top.


so far memang dah jadi regular customer blog dia. pernah mendapat perfume Provocative Elizabeth Arden for free sebab purchase handbag RM100. huk. sudah berjaya mengkempiskan wallet saya untuk:

1. Soda Cardigans
2. EDT MNG Adorable
3. MNG Slingbag
4. Esprit Handbag

ini pula list blogshop untuk penggemar baju-bajuan dan akesesori berbau vintaj. memang lawa dan harga pun boleh harap. means memang mentarik hati untuk menghabiskan duit gaji anda di blogshop tersebut:


ini nama blog yang saya selalu beli perfume. harga best. owner dia pun sudah automatic jadi kawan blogger saya. huhuhu. saya beli barang hantaran set perfume kat blog dia. dan if nak request set perfume pun boleh. just email the owner. kualiti 100% dijamin! so far telah berjaya membeli 3 perfume untuk my aunt and friend.


and lastly ini list blogshop yang jual barang-barang branded tapi pada harga yang murah. means barang outlet tapi ORIGINAL. dan kita juga boleh request kat owner blog tersebut barang yang kita mahu dan mereka akan quote the best price. so far inilah blog yang berjaya mencuri hati saya untuk berbelanja di situ. huhuhu. kopakkkkkkkkk duit aku! hehehe. saya juga telah membeli certain barang hantaran kat sini :D


eh pandai betol kau ni Sha jadi promoter

ngeh ngeh ngeh

okayy
bye!



xoxo


mood baik mode

7 COMMENTS:

Eima Jer said...

oh hooo...
legging purple tu sgt cantik..

floral dress..oh ho still nmpk cool n not too gurly..
maybe sesuai utk saya 4 my MPG's Dinner izit??

hahaha akn diterjah..
thanx darling!!

Shahira said...

yup yup.
harga mmg terbaik.
happy blogwalking!

Drunbella Khoo said...

omaigod omaigod.
u saja taw.
hahaha.
:D
kalau macam neh gaji bln neh xdpt nk menyimpan lg lah.
=___=
agagagaga.

Shahira said...

hahaha.
cik puan baiklah menyimpan?

Perfume Rack said...

Wahh...

Thanks for promoting my blog dear!

**kena bagi diskaun lg neh kat u.. hehe

Drunbella Khoo said...

hahahaha.
>___<

Shahira said...

hihihi.
boleh jugak tu wahai owner perfume rack!
:D :D :D