Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, February 6, 2010

2 reports to go...


terasa seperti mahu membebel di blog je. saya kan suka bercerita so saya nak cerita. nak dijadikan cerita Program JENESYS ini sudah hampir ke penghujungnya. saya sekarang ini hanya mengira detik waktu je nak pulang ke Malaysia. yes. di sana kerja thesis yang berlambak setia menunggu saya. huuuu harap-harap bertabahlah anda dan harap juga dapat grad on time. tsk. macam tidak sempat je T________T''

minggu ini saya lemau. serius. masa hanya dihabiskan depan laptop menghadap facebook, email, blog, dan hanya melihat saja tugasan report yang perlu diselesaikan di atas buku harian saya. hendak buat pun terasa tiada mood. PMS maybe. atau sekadar alasan? nak kata tak shopping, itu tipulah sebab sudah window shopping di Forever21. tunggu masa hendak shopping je. ingat hari ini nak settle down report tapi tak terbuat juga. betol lah kot saya ini jenis kerja last minute. hmm Ya Allah bagilah hambaMu ini petunjuk... adeyh botak kepala fikir.

saya kena buat 2 final report yang bakal menentukan gred saya untuk subjek nanti. mestilah harapan menggunung kena dapat A kan tapi mesti nak jawapan superb power bila sensei baca pun kagum gila (--'') student lain ada final exam tetapi saya tiada ngeh ngeh so kenalah settle down these reports and I have to submit on 8th of Feb. I'm pretty damn sure yang hari Ahad takkan tidur sebab siapkan report ini aih.

soalan tidak susah pun tetapi masalah sekarang I have no idea at all. clueless. rasa diri ini bengap pun ada. soalan seperti berikut:

1. present situation and future prospect of water and air quality monitoring operation in your country.
2. opinion to the practice of advanced ion chromatographic monitoring methods for water quality evaluation.

1. what was the most attractive material in this class (saya rasa tiada pun yang mentarik hati T_T huu sorry sensei and then this subject really makes me in the sleepy mode)
2. what is your request to me as class materials; topics that you want to learn (pls lain kali kurangkan equation add math & physics? I hate calculation and numbers! duhhhh...)

hohoho. terasa emo di situ. yup itu je lah soalannya. kacang gila kan? macam terasa buat sambil korek hidung pun boleh siap atau taip sambil tutup mata. kah kah kah okayy stop merepek Sha. pfftttttttt...! stress makin menguasai diri. harap esok kembali normal seperti biasa...



xoxo


berangan angan mode

0 COMMENTS: