Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, February 18, 2010

aktiviti semalam


pagi tadi saya keluar ke Kampung Saijo seorang diri buat pertama kalinya naik bas. hahaha berani gila. sebelum ini hanya pergi dengan basikal itu pun dekat area sini je. shopping mall kat sini bersepah-sepah means bukan setempat. ada area kat sana sini situ sinun. geram kot rasa dalam hati ini. dahla hotel atas bukit. jika berbasikal memang gigih laa mengayuh. semput kot (--'')

jadi saya pun try naik bas. memang sistematik terbaik jadual bas. tepat-tepat bas memang on time so ini bukan janji Melayu aaa tapi janji Nihonjin huhuhu. hari ini aim hendak beli barang untuk abah tersayang kat You Me Town. kelakar je dengar nama shopping mall ini masa sampai di sini. kesian kan kat beliau? barang paling last saya belikan huhuhu. jadi saya sudah belikan jam poket untuk beliau. pakai tak pakai itu belakang kira +) berabis gak almost 4000 yen.

esok hendak ambil jaket Forever 21. hampalah sedikit sebab jaket saya sudah sold out!!! huwaaaaaaaa... malang btol time aku nak jaket boleh pula sold out. cis. jadi kepada sesiapa yang telah order jaket sila bergembira (--'') aku seorang je sedih. sobs.

ini lunch saya dalam bas
nama Onigiri
ini isi udang dengan mayonis
yum yum

berita buruk ah
berjaya merembat another slingbag
T___________T
ya saya shopaholic tegar...
melayang 1397 yen


esok update lagi dengan gambar jaket
huk.
bukan aku punyaaaaaaa!



xoxo


shopping aje mode nya

4 COMMENTS:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hamboih~

hahaha~

Shahira said...

zara tulun aku.
aku ni if nak kua kne tutup mata.

shiela-suka-suki said...

asik menyoping je.bila masa yg tak bersoping.isk2.

Shahira said...

tulaa.
aih.
bile takde duit kot.