Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, February 9, 2010

angka 19


lagi 19 hari saja saya hendak mengucapkan bye bye selamat tinggal so long Jepun. bye bye kulit cerah ku. bye bye kulit kasar mengelupas macam spesies reptilia. saya rindukan kulit mulus saya huwaaaa ceh perasan habis T______T'' flight selama 6jam menuju ke KLIA dan saya bakal mengucapkan hai Malaysia! rindu kat saya bukan? sudah 5 bulan saya tidak merasa kehangatan sang suria di Malaysia. dan hai juga kepada kulit gelap ku nanti sobs. balik nanti bertekad nak pakai purdah macam MJ? kah kah kah. paranoia betol kau ni...

tidak lupa juga nak ucap hai kepada Encik Ikhwan. awak sudah rindu saya selama 8 tahun bukan? yeah baby I miss you too. setelah dendam dalam hati ini bertahun-tahun saya simpan plus dengan rindu yang sedia ada bakal terlerai juga. duduk kat KLIA diam-diam sambil bawa hadiah banyak-banyak okayy? banyak tau wishlist saya nanti ngehehehehehe. tidak sabar ^^ terima kasih sebab sudi jemput saya kat KLIA buat susah-susah je ecehh padahal itu sebenarnya yang saya mahu!

emak dan abah juga tidak dilupakan sama sekali. ngeh ngeh even kita selalu skype bersama but I know you are really missed me a lot. kat rumah tu mesti bil rendah je kan. tiada sesiapa yang mampu buat bil melambung tinggi selain dari anak dia yang seorang ini. sudah 5 bulan simpan perasaan rindu nak jerit "adik...!! ooooooo adik!!" hahahahaha haru biru rumah itu dibuatnya. umur sudah 24 tahun dan bakal menjadi milik orang tapi perangai still macam kanak-kanak ribena. itu emak la komplen. oh ye. kena belajar memasak juga. demi mu Encik Ikhwan :) tidak lah nanti kebulur kan sayang? hehehehe...

sampai je di airport Kuantan nanti tepat pukul645 ptg emak dan abah setia menunggu dengan Myvi ku yang sudah bertukar warna baru. ungu babe ungu warna kegemaranku. I really miss you my darling. muah muah. 5 bulan kita tidak berkongsi kasih sayang. waaaaa harap-harap skil memandu boleh harap saya masih lagi wujud. if not kena polish atau saya sudah menjadi driver terulung sopan santun budi bahasa. no more carut marut. apakah itu babi? ooopss! tidak pandai untuk berkata sedemikian maka saya akan cakap viva lah!

plan 6 hari selama di Kuantan harus dilaksanakan. of courselah saya akan men-dating-kan diri ini dengan Encik Ikhwan puas-puas. kita pergi usha sini sana situ sinun makan-makan menggemukkan diri bersama-sama. kah kah kah. dating dengan GAULs. bff yang sudah bertunang. bakal bertunang. gossip sana sini. slumber partayy yeehaa best best ^^ acara makan-makan yang saya tidak sabar. craving amat...! teh ais. kek SR. chicken chop. mcflurry. ice cafe latte starbucks. big apple. tom yam. ayam goreng... dan jeng jeng jeng... ada acara best 6/3 itu. insya Allah sama-samalah kita berdoa agar semua berjalan lancar. amin :)

apa plan saya untuk hari ini? basuh baju. kemas nota-nota hendak pos nanti. if hendak letak ke recycle bin macam kejam pula kan? kah kah kah. lega rasanya sebab report sudah submit semalam dan saya memang totally free for now except selepas ini haruslah struggle untuk thesis. go go Sha! eh kenapa hari ini semangat lebih? sebab saya cukup tidur. oh sungguh menterujakan! pfffftttttt...!!

jadi selepas ini mandi. layan facebook sambil mengemas baju. update list souvenir. macam banyak je yang aku borong ini (--'') maafkan saya jika hadiah yang diberi tidak seberapa. ini saja yang termampu memandangkan ini Jepun. bukan Indonesia huuuu T______T''



xoxo


flying mode

7 COMMENTS:

MiYOKO SuKi said...

bestnye da nk blk sini..btw, u org kuantan ke...i br je blk dr kuantan niii...kuantan best gak kann..nnti, i update my story in kuantan.. :)

Shahira said...

heeee.
aah i org kuantan.
pure kuantan.
eh babe if u nak trn lg kuantan tu update tau dgn i.
boleh kite jumpe.
:)

Drunbella Khoo said...

o men kereta kaler purple?
hahahahahaha.
:D
kita punya taste yg sama.
kancil i pun kaler purple okay.
ahaks.
=)
bilik juga kaler purple.
langsir juga tidak ketinggalan.
wakakakakaka.
>___<

Shahira said...

huhuhu sb sini i tgk kereta passo colour purple so mmg lawa.
tu yg mntak purple gak gedik2.
b4 this myvi tu eksiden so da jd sgt buruk dgn bumper kaler itam tp body kaler oren.

nnt meh boria dr atas-bawah purple!

Drunbella Khoo said...

wakakakakaka.
:D
cool.
tp kalau boria atas bawah kaler purple da macam nk masuk sukan skola pulak.
ahaks.

SIKAKITULIS said...

sha, akak nk souvenir jgk..nk mamat jepun yg stylo mylo hahaha

Shahira said...

huhu.
tak mampu nak bg mamat jopun ni.
:p