Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, February 26, 2010

gila gLee



yeah. dah siap khatam Season 1 Part 1. tak sia-sia saya men-download sebelum balik ngehehehe. internet superb...! balik Malaysia nanti T________________________T berukband cipanband streamyx. huk. mujur siap download Supernatural Season 5. gLee sangat best okayy. saya sarankan tolonglaaaaaaa tengok cerita ini. even macam ala-ala High School Musical tapi ini lebih baik. takkan menyampah dengan mana-mana karakter. memang fuuu tatau nak cakap camne ntah. terbaik :)

hari ini hari terakhir saya duduk di sini menikmati internet sumpah sangat heaven sambil update blog. baju berlipat. barang semua atas meja. tinggal nak masuk dalam bagasi haji je. hu. kerja last minit juga kau ni Sha... adeh. saya hendak cerita kronologi perjalanan balik ke Malaysia. if saya boleh survive sorang-sorang di Narita, Insya Allah begitu juga untuk sampai ke Kansai. heeee have faith!

27 Februari 2010

930pm
naik bas depan daigaku kaikan, HU

28 Februari 2010

600am
dijangka tiba di OCAT. satu stesen sebelum Osaka Eki. saya kena turun kat sini sambil membawa bagasi haji, beg troli, dan bagpack. gila banyak btol beg. selepas itu harus beli tiket 1000 yen di vending machine untuk shuttle bas ke Kansai kakaou

610am
bas pertama ke Kansai kakaou. bas ada setiap 30 minit. if terlepas boleh naik lagi 640am dan seterusnya. perjalanan bas makan masa 48 minit TEPAT okayy. ini janji nihonjin bukan janji melayu T__________T

658am
sampai di Kansai kakaou. yang penting mandi dulu okayy. cari shower. selepas itu tunggu lagi 3 students Malaysia untuk check in sama-sama ngehehehehehe. selamat di sini jika beg terlebih muatan 20 kg :D fuuhhhhh legaaaaa!

900am
check in time 2 jam sebelum penerbangan

1100am
hello Malaysia!
good bye Japan!

505pm
sampai di KLIA...
dup dap dup dap...
bersambung...
hahahahahahaha tungguuuuuuuuuu....!

1000pm
flight to Kuantan bersama Encik Ikhwan
:)

1040pm
emak abah setia menunggu di ruang tiba huuuuu rindu sangat!!

hehehehe itu saja post untuk hari Sabtu dan Ahad ye kawan-kawan. esok saya pasti busy dengan kerja mengemas segala harta karun di dalam bilik ini dan keluar outing buat terakhir kalinya.

oyasumi nasai



xoxo


huhuhahahihi

3 COMMENTS:

F I E Z A I N A said...

really glee sangat besh. senior pon tgah hot cerita pasal Glee nie. haha.

selamat pulang ke malaysia. uhuk uhuk. rindu nye kat malaysia.

Shahira said...

hehehe.
jgn lupa dw lagu die ok.
kak sha da ade semua lagu dlm cite ni.
hihihi.
:D

F I E Z A I N A said...

oh really? okeyh, nnt sy dgr dgr lagu dia.