Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, February 17, 2010

hari ini


selamat pagi. saya baru lepas selamat breakfast setelah beberapa hari termiss breakfast. kat sini tak boleh miss nanti rugi sebab duit penginapan kira sekali dgn breakfast huhu. breakfast pun dalam 700++ yen lebih kurang RM28 laa cincai kira. kat sini sudah kira murah la tu. if kat Malaysia mau kena lempang sama rate dengan harga hotel 4 **** T________T''

saya rasa hendak membebel sekejap. another 11 days to go sebelum dapat mencium bau Malaysia. excited ini fikir aktiviti di Malaysia sebelum mem-busy kan diri dengan thesis. hehehe mula-mula sampai di KLIA, saya sudah request dengan Encik Ikhwan mahu makan nasi lemak dengan teh ais. lupakan Mc D or KFC seketika. waaaaa sudah 5 bulan berpuasa tidak minum teh ais. teh ais kat sini tak best. kurang lemak manis dan tidak disukai ramai especially Malaysian hua hua hua. orang Malaysia kan suka manis so no wonder lah ramai yang dapat penyakit manis manis kah kah kah +)

heee. saya hendak spend masa seminggu di Kuantan ini dengan aktiviti berpeleseran dengan Encik Ikhwan dan kawan-kawan. nak tengok movie!! yeah sudah set date dengan beliau mahu menonton Valentine's Day weehuu. ingat tiada di Kuantan tapi rupa-rupanya ada pheww~ mujur tidak TERbelanja 1000 yen di sini semata-mata mahu menonton wayang...

saya hendak tukar layout blog. geram je tengok blog orang lain lawa-lawa tapi blog saya seperti blog "Welcome to the school" ceh. ada tak sesiapa boleh ajar? hendak jadi narsistik sebentar. buat header gambar syok sendiri. macam dah bosan je tengok layout blog sendiri. tidak seronok lak rasa huhuhu.

sebentar lagi pukul10 pg ada seminar oleh Goto sensei. program sudah habis pun lagi mahu buat seminar. selepas itu rasanya saya mahu ke Kedai Elektrik Deo Deo hendak tukar plug iPod. sia-sia je beli mahal-mahal tapi tidak boleh guna. geram jugalah. mujur tidak buang resit ek. sini sudah terbiasa dengan amalan tidak membuang resit sebab sangat susah hendak jumpa tong sampah okayy. memang kau takkan jumpa unless tong sampah just for recycle tin & kotak T_________T'' takkanlah nak buang dalam tong tu kot. itu orang tiada otak namanya.

kelabu-merah jambu
okayy juga warna ini kan?
*wink wink*

hitam-merah
warna ini pun just nice
macam kontra je dengan gabungan warna kat atas
saya baru perasan...
+)


sekian
nanti update lagi



xoxo


colours mode

7 COMMENTS:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

wah2~

dah pilih tema tu~~

=]

cepat balik~

saya mahu ole2~

Drunbella Khoo said...

ecececece.
dah cari theme siutttt.
>___<

Shahira said...

huhuhu.
ni br planning jek.
blk msia br detail.
:D

Drunbella Khoo said...

hitam putih pun elegent jugak.
member i dah buat.
silver pun.
gold lagi meriah mak ngah.
agagagaga.
merah putih pun terbaik.
banyaknye pilihan.
>___<

Shahira said...

yup hitam putih pn ok.
but hitam merah tu belah encik ikhwan.
i rs nak bwt hitam silver.
pn ok gak kan?
silver pink pn ok gak kan?
byknye pilihan.
T______T

Drunbella Khoo said...

hahahaha.
:D
style.
dah lah 1 lorong jer kan.
meriah meriah.
>___<

Shahira said...

amin.
:D :D :D