Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, February 26, 2010

layout baru


ohayoo gozaimasu! ceriakan hidup anda pada hari Jumaat ini. heh. sini hujan. terbantut aku hendak pergi ke dai mengambil transkrip result. guane lah result eh? harap-harap A semua. ecehhh tak pepasal sensei bangga dengan saya ngeeee :) hari ini juga sambutan Maulidur Rasul. marilah kita sama-sama berdoa agar baginda sentiasa dirahmatiNya dan ditempatkan di tempat yang tertinggi di kalangan orang-orang yang beriman dan umatNya. amin...

hari ini hari Jumaat eh dah dua kali type. hihi. excited ek nampak? baju sudah saya lipat-lipat. sekejap lagi hendak kemas buku dan my stationary. malam ini selepas partayy aih partayy lagi kau ni Sha heee saya akan berkemas! hendak buat macam mana. di sini aku belajar rakyat Jepun suka bebeno celeb partayy ini (--'') huk. malam ini jangan ada sashimi lagi sudahlah. even saya boleh je telan daging mentah tetapi if without nasi macam tak boleh blah sket if makan banyak-banyak. tapi kalau sushi ngehehehehehe 10 pinggan saya boleh habiskan :D

hujan makin lebat. kalau tidur best ini serius best. sepanjang saya berkampung kat sini 5 bulan, tidak pernah lagi hujan kat sini disertai dengan guruh mahupun ribut petir. sigh. nampak sangat kan kat Malaysia pollution teruk nak mampos. dan lagi satu air hujan kat sini nak telan pun boleh sebab confirm tiada hujan asid hua hua hua tapi kalau kat Malaysia tu sendiri tanggunglah.

okayy lah nak stop melalut. saya sudah tergila-gilakan lagu GLEE. berjaya men-download 2 album GLEE cast dan lagu lama seperti Van Halen - Jump; Queen - Somebody to Love, Don't Stop Believin' dan Police - Don't Stand So Close to Me. huhuhu. saya pasti rindukan internet kat sini sebab memang superb habis. download satu episode drama series pun ambil masa less than 1 hour. waaaa if kat Malaysia T_________T tak perlulah nak cerita. hampa.


tajuk entri lain pengisian lain
motif?
(--'')

xoxo


GLEE mode

8 COMMENTS:

Drunbella Khoo said...

ecececece.
=)
bukak2 jer blog die da nampak tuan rumah.
>___<

Shahira said...

tulahhh.
huhu mencapub abis.
T_T

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

heheheh~

nampak muka comel wooo

Shahira said...

katelaa mase tu tgh craving abis kan?
hihi.

F I E Z A I N A said...

sis, saya baru terbaca blog sis semalam. saya bace bace bacedan terus bace, tak boleh nak resist. honestly sangat besh tak bosan giler. besh giler and saya sangat sangat inspired by your love life. good luck sis!

F I E Z A I N A said...

and lawa layout bace. beze giler dari layout semalam sy tengok. hehe. :p

Shahira said...

thanks girl :)
sis ni pn try and error bwt layout cmni.
heee this is the love real life that i wanted.
it's like a dream.

NSFM said...

alolo.. simple and ade muke besar sbg banner.. i loike~!! :D