Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, March 30, 2010

any luck?



mood untuk update blog tidak lagi menuju ke klimaks seperti hidupku sekarang ini masih lagi dull & monotonous. just esok ada meeting dengan my supervisor berkenaan dengan my survey. harap-harap boleh settle dalam minggu ketiga bulan April ini dan akan blah dari UTM. asal dengar nama UTM je mesti jadi lemau. ganbatte ^^ ganbatte. tidak sabar mahu habiskan pengajian sarjana saya ini insya Allah pada bulan Jun tahun 2010. itu janji saya. menggenggam segulung ijazah sarjana pada tahun 2010. tapi konvokesyen UTM ke-45 lambat laaaaa pula! ada ke pada hujung bulan September? aih. marah betol saya tengok tarikh tu. penat je kot beli kain awal-awal. ceit. I have to settle down by this year. cukuplah saya sudah extend for 2 semester keranamu Jepun. that is the price I have to pay.

erm. actually perenggan 1 itu sudah terkeluar daripada tajuk. aih. sebenarnya nak cerita sedikit tempat-tempat yang saya sudah apply kerja. 2 government dan 3 private sectors. harap-harap adalah mengena satu kan? at least call me for the interview tu pun sudah cukup bagus. last interview pada tahun 2008 T_________T

1. UMP (Science Officer)
2. SPA (M41 & G41)
3. BASF Petronas Chemical Sdn. Bhd. (HSE Executive)
4. Petronas Sdn. Bhd. (HSE Executive)
5. Pelangi Niaga Oil & Gas (HSE Executive)

hajat hendak kerja di Kuantan je. bab tu memang demand lebih. macam susah je if kerja luar dari Kuantan. nanti sudah kahwin camne? tak ke susah. Encik Ikhwan tu dah sah-sah kerja kat Kuantan je. itu salah satu sebab lah mengapa saya hendak settle down kat Kuantan je. biarlah orang cakap otak tak berkembang ke apa, Kuantan tetap di hatiku. oh ye. saya berjaya dapat panggilan untuk peperiksaan G41 & M41 pada 10 April 2010.

saya pasti ramai lagi graduan ijazah sarjana muda berjaya mendapat panggilan tersebut. apa lagi. kena khatam buku Malaysia Kita lah. nak buat macam mana. kenalah study balik. huhuhuhu. saya berazam hendak buat yang terbaik. hihi. kebetulan sama pula tempat dengan Encik Ikhwan. wawawa macam kuat je jodoh kita ini kan, B? alamatnya berkepit jelah pada hari tersebut. good luck for you too dear.

ganbatte Shahira san
okayy now proceed to your work



xoxo


bersemangat!!

2 COMMENTS:

honeyaliena said...

hehehe.
gd luck sha.
last year akak kena pggil interview by petronas.tue pun slps hpir sthn apply.
so klu big,big cmpny ni kena sbr yer.
ada yg pggil cpt,ader pggil lmbt.
aper2 pun enjoy ur life oke my dear.
:)

Shahira said...

miracle does happen.
:)