Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, March 26, 2010

girls day out


malam tadi saya keluar dengan Ayin ke City Square, JB. wow sudah lama tidak drive malam ke bandar JB lebih-lebih lagi inilah kali pertama saya drive ke CS. hahahahahaha sebab tidak tahu jalan T________T mesti pelik kawan-kawan baca bila Sha tidak keluar berjalan ke? kan kaki kau tu gatal je nak keluar je kerja 24 jam. huhu entah lah tiada rasa pun mahu gedik-gedik keluar eventhough saya ada kereta. duduk dalam bilik lagi nikmat kot?

saya plan nak teman Ayin je tengok wayang tetapi mesti TERbeli something. damn. benci pada diri sendiri. gatal sangat masuk ke butik ini kan sudah TERkenan dalam hati. bila tidak TERbeli nanti mulalah TERmimpi-mimpi jadi ada baiknya aku TERbeli terus. jika rasa tidak TERkenan dalam hati secara tiba-tiba, boleh je kan jual balik? oh ayat penyedap hati saja ngehehehehe. lagipun fikir secara logiknya slingbag lama tu macam sudah buruk je sebab selalu pakai. koyak pun ada. kotor pun ada. amboi banyaknya alasan (--'')

kami layan cerita The Lovely Bones. superb. thumbs up. cerita ini mengisahkan seorang kanak-kanak remaja umur 14 tahun kena mati dirogol dan dibunuh oleh jirannya yang super psiko. kalau pembunuh bersiri macam ini mesti kita boleh agak penampilannya macam mana. sangat pembersih dan teliti gila dalam hal-hal kecil tapi dalam hati memang psiko habis. pastu mesti depressed akibat penceraian dengan isteri lama pastu jadi gila seks. lebih kuranglah. so nak isikan nafsu dia tu, maka beralih arah ke kanak-kanak perempuan, jerat mereka dan rogol lalu bunuh. tsk kesian.

penceritaan cerita ini unik sebab mangsa bercerita dari dunia inbetween earth and heaven. kiranya roh dia tidak tenanglah sebab mayat tidak dijumpai tapi itu my first thought. but at last? akhirnya dia pergi syurga setelah dapat first kiss from her crush, Ray Singh. wth? huhuhu tidak logik betol. tapi well done! Peter Jackson is the director of the film and Steven Spielberg is the executive producer. so nak komen apa? try tengok movie ini dahulu :)

The Lovely Bones
starring by Mark Wahlberg and Rachel Weisz

****

pencarian pada malam semalam...




ala-ala Chanel quilted slingbag
vintaj habis
+)



xoxo


ini last shopping!

7 COMMENTS:

nadiya.inah said...

damn u. its blue! i love blue!its today's colour. its blue!its bonnnie blue! damn u! arghhh~

Shahira said...

:D :D :D :D :D

.ieLah. said...

last shopping oke?
last!

;p

shiela-suka-suki said...

cit.piii dahh.last shopping kunun.janji tinggal janji je.sling bag pinky tu pe jadik?aiseyman...

Shahira said...

LASTTTTTTTTTTT!!!
JANJI!!

nina asri said...

last shopping ye?
*kenyit2 mata.
huhu

Shahira said...

hihi.
+)