Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, March 4, 2010

hari keempat di Kuantan


Kuantan panassssss. okayy itu sebagai intro je. taklah panas sangat tapi kulit saya tengah adapt dengan perubahan cuaca. kulit sudah mula merekah T_______T pori-pori mula terbuka. sebab itulah muka saya melekit-lekit. aih. terasa mahu menyumpah je tapi redha jelah apakan daya. sila bersabar dalam masa terdekat ini.

hari ini saya pergi beronggeng di ECM dengan bff. saya tidak sempat berjumpa dengan beliau sebelum ke Jepun even though I had make a promise with her untuk datang beraya ke rumah beliau tapi tidak terpergi. maafkan saya ye dear? I do hope that you really like your present from Japan. jika tidak kerana saya dapat meminjam sebentar kereta Encik Ikhwan, tidak dapatlah hendak ngedate dengan beliau. huuuu. bergenang air mata okayy itu tipu. but really I missed her so much. sudah lama tidak berjoyah dengan beliau ngehehehehehe.

first time drive kereta Gen2. mulalah meraban mana nak cari butang aircond, nak adjust side mirror, mana nak tekan radio. aihhh. mau makan masa 10 minit kot nak cari benda alah tu je (--'') dan benda yang sudah expect mesti rasa signal belah kanan. amik kau kena wiper. huhuhu. adeh. kesimpulannya Gen2 itu best. hik. tapi Myvi tetap dihatiku wink wink. tak sabar okayy nak dapat kereta baru itu esok weeee~

okayy back to the story, kami pergi menonton wayang The Wolfman since Valentine's Day sudah tiada. benciiiiiiiiiiiii!!! semalam last day tayangan. huk. melepassssss. kena download lah nampak gayanya sobs. The Wolfman ini membuatkan saya kagum. bukan saja ganas tapi memang rasa thrill habis. ada gaya kepala itu disepak macam sepak bola. perut disiat-siat lalu teraburlah isi perut dan usus. wek. mujurlah aku ini tak berapa nak geli tapi terkejut je dengan adegan tiba-tiba muncul. ala macam hantu lah. huuuu. seperti biasa Anthony Hopkins mesti bawa watak psiko seperti dalam The Hannibal. good job! tua-tua bangka pun lakonan still mantap.

selepas itu saya mencari sandal untuk ganti sandal Nose saya sudah berusia setahun. bye bye selipar bling bling. dapat pun sandal warna ungu-hitam. heeee a great combination. both are my favourite colours. yeah. melayang duit aku T_______T emak tatau pun pasal sandal baru ni. if she knows... sobs. selepas itu merehatkan diri sambil berjoyah di Starbucks Cafe. rasa sudah jatuh cinta pada Chocolate Cream Chip. huk. tiada niat untuk menduakan Ice Vanilla Latte mahupun Ice Cafe Latte. sekali sekala tukar arah pun orait what... pls jangan addicted. jangan lupakan teh ais! kalaulah ada Ice Milk Tea Starbucks huhuhuhuhu aku jadi founder.

aktiviti untuk esok ialah mengemas rumah dan shopping sedikit barang untuk membuat puding yum yum. puding susu? puding koktel? puding jagung? heeee rasa-rasa mahu buat puding custard yummy. mengapa puding? nantikan "Kisah Di Sebalik Puding" bakal menyusul. emak lak busy dengan perihal sekolah. aih. mana reti nak buat sensorang. somebody pelis help me! Has ooooo Has. kaulah penyelamatku. ngehehehehe wink wink.

yang penting sekarang saya happy dengan life saya even though there are certain things that makes me unhappy but then I felt really grateful from what I have and what I don't have. erk. sudah tertulis dalam daily planner yang hari ini WAJIB mengemas barang yang masih lagi tersadai di bawah. tsk. saya sangat pemalas...

hari ini along balik. yeay! rindu rindu nak membuli beliau. mesti the first words I heard from her is "Eh, gemuknya adik?" cis T__________T pasrah.


okayy bye mahu mandi badan melekit
tsk.

hai saya watak utama
ganas tak?
roarrr!!

warghhhhh!
makang budok!
T_____T

Chocolate Cream Chip
yummy
^^



xoxo


happy!

3 COMMENTS:

sayaidaydotcom said...

he2..sabar lar cik sha erk..skrg memang sangat panas..lagi2 kat terengganu..org kuantan erk?kat mana??iday ada sedara kat permatng badak..he3

p/s:panas pon xkisah kalau dah jumpa dengan cik abg kan,,he3

shiela.rosli said...

haha..pandai pun awk ek..thats the 1st question spill out from my mouth..sorry sis..cant resist it..haha..alaa,beyonce pun gemuk gak...cun pe...

Shahira said...

hihi.
btol tu cik iday.
die pn komen panas n berpeluh.
but i tak berpeluh pn tp tulah mslh kulit melekit.
huu kene bertahan 7hr utk kulit adapt blk.
T________T