Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, March 15, 2010

pot pet untuk hari ini


terbaiklah Sha meng-update blog pada pukul 327pg huhuhuhu. eleh before this macamlah tidak pernah kau transform menjadi burung hantu di pagi hari. aih. since balik dari Jepun, still tidak lagi dapat tidur dalam keadaan sempurna. means tidur pukul 12tgh mlm dan bangun pukul 630pg setiap hari *oh itu contoh sahaja* struggle bebeno aku nak tidur tepat pukul 12tgh mlm. bak kata orang baru remaja tidur pukul 1 2 3pg. ceh. begitu juga dengan jadual pemakanan saya. makan pun ikut suka je. tiada peraturan. kalau rasa lapar, barulah makan. apesal entah saya pun kadang-kadang kurang faham dengan anatomi badan sendiri T___________T ingatkan balik dari Jepun ini jadi berdisiplin sedikitlah pasal pemakanan ni. aih.

sepatutnya hari ini sekejap lagi saya sudah menjalankan apa kata survey!!! untuk projek sarjana saya. tapi supervisor saya masih lagi tidak meng-approve questionnaire saya. iya saya tahu weekends adalah masa untuk beliau menghabiskan masa dengan famili tapi doc perlu buka emel dan check je dalam masa 5 minit. huuu. selagi beliau tidak approve, selagi itu tiada apa kata survey!!! tsk. nak balik awal. mak baru je call malam tadi tanya macam-macam. bilik okayy ke tak? padahal menumpang secara haram hihi. dan soalan cepumas yang paling daku tidak suka. bila hendak balik Kuantan? huwaaaa. Encik Ikhwan pun setiap hari dok ulang soalan yang sama. aku pun dok bagi jawapan yang sama. jika kerja sini siap baru boleh balik. hek bukan for goods. ingat Sha, kau ada short semester okayy. itu tidak seronok langsung untuk difikirkan (--'') tiba-tiba jadi down bila fikir pasal tu. huh.

stop procrastination! siapkanlah Chapter I, II & III anda Sha. pls pls pls! jangan malas. sila silakanlah rajin wahai jari jemari yang mulus untuk menaip menari-nari di atas keyboard lappie ku. patut bila sudah dapat lappie baru, semangat penulisan haruslah waja juga tapi... aih. stop whining there! adeh. apa hendak jadi dengan anak Encik Mohamed Rosli ni? mood down sedikit bila lihat coursemates sudah ada jadual viva hujung bulan ini disamping ada yang bakal berkonvo juga hujung bulan ini. saya amat cukup jealous okayy!!

saya rasa sudah menjadi shopaholic balik. baru saja berjaya membeli 2 helai dress daripada Ayin. huhuhu. gila! esok pagi mahu bank in duit. nak beli racerback dress di bawah ini. sudah lama berkenan di hati tetapi asal mahu beli je sold out. huh. marah btol gua. nasib baik dapat reserved this one. oh my happy day!

tiba-tiba beli pink?
why???
hendak menjadi girlie sedikit
wek goliden!

okayy lah mahu tidur sudah
takpun buka folder Tesis dan tenung lama-lama bagi muntah

ok bye



xoxo


owl birdie

3 COMMENTS:

MiYOKO SuKi said...

lambatnye u tdo, sha... :)

cntikla dress tuuu..i like pink..u beli on9 ke tuu...

Shahira said...

heee.
ntahlaa tdo skg tak menentu :(
aah online kat afittingroomboutique.
:)

shiela-suka-suki said...

mak aiii..byknya duit u beli 2 dress..haha