Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, March 10, 2010

welcome back to UTM


alhamdulillah semalam selamat sampai ke UTM dengan jayanya setelah pemanduan berhemah seorang diri selama 4 jam. bertolak pukul 11pg dan sampai pada pukul 3ptg tanpa berhenti. saya maintain je 100 kmj di sepanjang jalan Kuantan-Segamat-Labis-Yong Peng. dan maintain 110kmj di lebuhraya menuju ke Johor Bahru. hahahahahaha sungguh seronok drive jejauh ini. selain melayan perasaan rindu teramat ke Encik Ikhwan sobs. kan best jika beliau menemani saya balik sama tapi what to do he is working now :( tak best pun drive sensorang sebab kau tak bercakap dengan sesiapa cuma ditemani dengan LiteFm disamping rasa mengantuk teramat apabila tidak dapat melintas kenderaan berat seperti bas semalam 20 km menuju ke Segamat. sabar jelaaaaaaaa...!

dengan matahari terik tak ingat dunia saya pun rasa pening-pening lalat. aih. macam-macam je kau ni Sha. adeh. tula nak sangat drive sensorang. I think this is the first and the last time I will drive alone from Kuantan-Skudai. after this, Encik Ikhwan kena teman. wajib itu sudah pasti ngehehehehe.

masa untuk honeymoon sudah habis. saya sudah settle hantar CV ke company yang saya rasa ada rezeki untuk masuk huhuhu. semestinya di Kuantan sebab sudah merancang dengan Encik Ikhwan yang mahu settle down kat Kuantan je. biarlah orang cakap bosan ke apa tapi Kuantan itu best. best kan B? hihihi.

mari mulakan hari ini dengan pembetulan questionnaire saya. serius saya cakap saya blur nak baiki apa. ades. no idea actually. dan bermulalah hari busy saya as a student back. dengan line internet wifiUTM tidak berapa nak okayy ini. lagilah tension je rasa. minggu depan sudah kena buat survey sebab cuti sekolah kan. chaiyok Sha!! semoga perjalanan saya selepas ini mudah untuk diharungi setelah pelbagai dugaan dan cabaran yang ditempuhi. amin...



xoxo


busan

4 COMMENTS:

Eima Jer said...

pakai broadband je la syg..
jgn harap sgt dengan wifi utm tu

Shahira said...

membazir i rasa.
sb kat umah da psg streamyx.
T_T

Drunbella Khoo said...

slamat blaja.
hahahaha.
>___<

Shahira said...

HUHUHU.
AMIN.
:P