Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, April 11, 2010

another day in paradise


poster versi US
I think lah theeeheee

hari ini hari yang indah tapi memenatkan. penat exam semalam tidak habis lagi T____T mata pun sudah lebam masing-masing. hiks. acara pagi dimulakan dengan breakfast dengan emak tersayang di Tanjung Lumpur. wah wah beliau lagi arif ek bab-bab makan best-best di sekitar Kuantan. gamaknya kerap keluar dengan her besties, Cikgu Rosni untuk menghos rancangan Jalan Jalan Cari Makan ngehehehehehe. saya makan nasi lemak telur serta ayam goreng dan juga teh ais hiks. best tapi selepas itu perut agak sakit jugalah kan.

dalam pukul 10 pagi pula saya keluar dating dengan Encik Ikhwan. still missed him 24/7. lain tau rasa bila keluar dengan bakal suami ni insya Allah. perasaan itu lain sangat. dengan boyfriend pun tiada perasaan sebegini rupa (--'') memang nikmat sungguh amat ku bersyukur. hiks. plan ke Muadzam Shah kansel so kami pergi jalan-jalan ke Pekan. beliau tunjuk di mana site office tempat dia bekerja dan juga project site di Tanjung Agas. memang teramatlah besar. bertapalah awak kat situ ye sampai projek tu siap another 10-15 years. entah-entah sudah anak dua hihihihi.

selepas itu kami ke ECM. lepas juga hajat saya hendak menonton cerita Date Night. okayy lah tapi Steve Carell punya lawak tidak begitu menjadi. Mark Wahlberg lak sangat hot okayy huhuhu leh la cuci mata. so bolehlah jika anda hendak melayan cerita ini. saya pilih pun sebab saya reject movie from Japan and Hong Kong. kempunan Encik Ikhwan nak tengok cerita dari Jepun tu wakakakaka. hiks. saya sayang anda tau.

after that kami pergi ke taman rekreasi namanya Taman Bandar. sedang orang lain exercise jogging kami hanya berjalan pusing satu tasik. huk. penat T__________T dan berpeluh. serius tidak selesa tapi bila dengan dia je dunia saya menjadi indah hahahahaha sila muntah. saya suka je spend masa camni dengan Encik Ikhwan. simple je. just jalan-jalan pastu borak-borak. nak makan sudah tidak terlarat ditampung oleh perut masing-masing.

esok beliau sudah start kerja balik. saya pun nak balik ke UTM dah Selasa ni. sedihlah nak berpisah. entah bila lagi dapat jumpa. hum. perpisahan itu menyedihkan dan sadis (--'') redha jelah kan nak buat macam mana. asal dapat spent time masa bersama-sama. happy being together. even kami jarang berjumpa tapi masa yang dihabiskan sangat berkualiti. love you damn much B! thanks for everything.

tengah gigih transfer file dari laptop sebelum dihantar repair esok tapi hardisk lak tidak detect

mengapaaaaaa??

malang datang satu persatu

laptop rosak. Mr. Touch pun rosak sengal. sudah restore tapi wifi tidak boleh detect lak
T_____________T



xoxo


penat tapi best tapi malang saja!

0 COMMENTS: