Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, April 24, 2010

cerita pada hari sabtu


saya baru balik dari survey di 2 tempat. pagi-pagi buta sudah terjah orang di Hutan Bandar MPJBT. jauh engkau dari JB ni. mengikut perkiraan nombor di jarum kilometer kereta saya pergi balik mau 40km. warghhhh jauh rupanya JB dengan Skudai tu. boleh jadi duit minyak makan RM10 pergi balik T______T menangis terharu ah kalau aku ulang-alik JB-Skudai. alhamdulillah lega sangat-sangat kerana telah berjaya menghabiskan 100 responden. weh ingat senang ke? susah tau. sakit pinggang aku ni haaaa. tapi kan saya sudah mendapat inspirasi untuk ber-aerobik semula pada hujung minggu di Kuantan. kembalikan semula fitness anda!

selepas itu kami pergi ke Hutan Bandar MBJB. pelik. apesal tiada orang pun T________T'' selalu meriah je waktu hujung minggu. huwaaaa menangis aku tengok. hampir sejam setengah duduk kat situ baru dapat 10 responden? what the hell? adakah sebab penangan jom jom jom jom heboh heboh. cis. masa nilahhhh baru mengada-ngada nak buat JomHeboh. tapi tidak juga kot. sebab hari ini bebudak ganti sekolah untuk raya puasa nanti. emak aihh padanlah lalu depan sekolah tadi busy je jalannya. takpelah ada rezeki ada kan? tidak baik tau nak menyumpah-nyumpah :D :D :D *fikir positif*

rasa malam isnin nanti yakni ahad malam esok mahu melayan cerita yang menarik di Jusco Tebrau. harap-harap cerita When In Rome ada. sudah lama kot tidak layan wayang ni almost 2 weeks erk lama tu. last masa dengan Encik Ikhwan di Kuantan. adoi. lihat. betapa b.o.s.a.n.n.y.a hidup saya ini sebab still single. if sudah berkahwin kan best? ngehehehehehehe boleh bermanja-manja dengan Encik Suami di malam minggu eh silap di pagi hari minggu yang indah ini. haa baru betol ;D

hello Kuantan pada hari Isnin depan weeehuuuu *fikir positif* jika tiada aral melintang weeee saya akan balik for good. goodbye JB yang tidak best langsung. erk. jangan membenci sebab kau nanti ada can jadi warga Johor. guana? gamaknya nanti kena pakai baju I LOVE JB. hiks. saya baru je dapat job as a wedding photographer untuk 5 Jun akan datang. tapi macam tidak yakin je. if as a backup photog boleh je lenjan. walau apa pun saya dan kawan saya akan cuba yang terbaik. huk. kena main-main angle ni wahai Cik Sha. nak kena pergi outdoor photog kat Kuantan nanti. try & error. good luck!

sekian saja pada hari ini saya mahu membebel. katil sudah memanggil-manggil dari tadi. okayy bye. happy weekends to all :)



xoxo


;)

7 COMMENTS:

Drunbella Khoo said...

wow nice job huh.
wedding siapa?
buat yg terbaik nanti.
hihihihi.
=)

Shahira said...

wedding kwn i kat kl kot.
huhuhuhu.
if menjadi nnt rs cm nak jd freelancer lak.
:D

B U N G A H A T I said...

sha!
when in rome takde kat tebrau. sadddddddddddddddddddddddddddddddd.
kitorang baru pergi tadi.
tak sure ade kat cs or not.

and btw, aku kene balik monday gak, hard bound tak sempat siap T_T"

Shahira said...

watta???
sedihnyaaaaaaaaaaa!!!!
huhuhu welcome to the club balik ari senin.
T_T

:: LaRa MaYa :: said...

nak jd model outdoor.....
ha3....
aq support ko ni....wink...wink...

Shahira said...

balik kuantan dulu yeee.

:: LaRa MaYa :: said...

tapi jadual dah penuh...
minggu ni kena balik segamat....
minggu pastu g kl....
slalu je termiss kuantan...hu3...