Daisypath Anniversary tickers

Pages

Sunday, April 4, 2010

great escape


just a quick update:

1. malam tadi hang out dengan my bff, Liyana with her fiancee & Feeza as usual tiada hati dan perasaan. so monotonous tapi beliau memakai all purple. i loike! my favourite colour. chit chat & have dinner di Restoran Timur. oh yes. damn you Manchester United. kalah lagi! apekesni?

2. merajuk dengan Encik Ikhwan sebab sudah lame tidak merajuk dengan dia. mujur dia sedar ek saya sedang makan hati berulam jantung malam tadi T______T sekejap je dapat pujuk. hu. senangnye kau kena pujuk Sha...

3. baru mendapat single focus lens 50 mm tapi blur. macam baru mengenal apakah itu DSLR? apesal aku guna lens ini tidak dapat pun aperture 1.8. yang dapat hanya 5 je? why? why? suddenly rasa buta kamera (--'')

4. pagi ahad dimulakan dengan acara facial treatment di Herbaline. wah tip top. based on aromatherapy and then begitu banyak ye serai. saya rasa tadi saya minum teh serai. erk? tapi best seh. siap ada fish spa fuhhhh. harga sebenar RM79 tapi disebabkan promosi just bayar RM28 untuk sesi sejam setengah. tapi duitku habis RM196 kerana telah berjaya membeli 3 produk T________T tutup mata je bila kad ATM ku digores huuu pedih lagi apabila daku menekan no. pin. huk. tapi takpelah. anggap je ini satu pelaburan untuk mendapat kulit yang cerah dan sekata. sejak balik dari Jepun, kulit muka saya rasa sangat horror. down ah gini!

5. Encik Ikhwan janji petang ini keluar. saya tidak selfish tapi... rindulah kat dia. keluar pun jarang-jarang. plan nak tengok Clash of the Titans. selepas itu dinner maybe eh nak tuntut hadiah birthday!! (--'')

6. THESIS WEH THESIS. erk. T____________T itulah realitinya.

'till then



xoxo


lovely weekend

9 COMMENTS:

.ieLah. said...

fine sha, fine!
sha berjaya buat jeles hati ini..
sobbss T___T

izzabelle said...

aaa..hangout wit them?
tetibe jelesi melanda..hukhuk :)

Shahira said...

erk.
huuuuuu ielah.
jgn jeles.
thesis sha xjalan pn.
T_T

Shahira said...

huuuu tulaaa izz.
sape suh xblk.

Anonymous said...

ni aku, feeza.aku baca komen ko psl aku...dgn perasaan y kosong = xd prAsaan. hemohemohemo~

Shahira said...

huhuhuhuhu.
that's u feeza.
:D

izz said...

bkn si feeza tu da ade sekelumit hati n perasaan ke skang.....huhuhu

Shahira said...

tapi aku tak nampak feeling dia!
tak dpt rasa aura!

Anonymous said...

mawi sorg je ada aura.org lain tadek