Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, April 20, 2010

QCK updates!


1. saya sekarang sudah jarang online. Facebook sudah deactivate. insya Allah bulan Julai nanti kot saya activate balik. itu pun kalau terasa nak main balik lah Facebook sebab saya merasakan happy je without Facebook ni. almost a week sudah tidak main. huhuhu. teguh betol ya pendirian anda Sha. jikalau dulu, sehari je boleh deactivate pastu activate balik T_______T YM pun jarang juga.

2. sedang menjalankan survey pengunjung di tempat kes study yang kedua. kena mencari 100 pengunjung tu. ingat senang ke?? penat tau huhuhu. adeh. sekarang menumpangkan diri di rumah Fizah memang dekat sangat dengan Hutan Bandar JB. alhamdulillah save duit minyak aku. hihi harapkan semua okayy dan jangan lupa survey kat Hutan Bandar MPJBT pun tidak siap lagi (--'') haraplahhhh sangat this weekend petang takkan hujan. huh. sila berhenti berharap!

3. saya sudah apply menjadi tutor di UTM jadi jika permohonan saya diterima, saya WAJIB sambung pHD dalam masa 2 tahun kot. huuuu. tak penat ke kau belajar Sha? buat master pun nak termuntah habis sobs. saya apply pun sebab Ketua Jabatan dan penyelia saya yang push suruh saya apply. means jadi lecturer lah nanti untuk environmental science course ni. banyak perkara perlu saya fikir untuk terima tawaran tersebut jika dapat. hmm... saya taknak disebabkan desperate mencari kerja jadi saya pun terima jawatan tutor tu, tak ikhlas kan?

4. tu jelah update kali ini. nampak sangat kan life saya sangat bosan? tiada entertainment pun. otak ni asyik fikir nak habiskan thesis cepat-cepat je pastu hendak kahwin terus boleh tak? huhuhuhuhuhu. rindu Encik Ikhwan sangat-sangat. since duduk berjauhan, ada je benda yang tidak kena. haaaa itu bermakna saya tidak bolehlah berjauhan dengan dia. wakakakakakaka :)

Coach Madison Leather Wristlet
Amethyst in colour but then it is actually plum
ahhh tidak kisah!
lawaaaaaaaaaaaaaa!!
T________T

dan saya telah TERbeli.
oh so tempting!
bagus betol Ulin jadi penasihat kewangan saya pada kali ini.



xoxo


selamat pagi thesis!

2 COMMENTS:

shiela-suka-suki said...

brp rm nih?byk btul duit hang.

Shahira said...

ngeh3.
biarlah rahsiaaaaa.
:D :D :D