Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, April 5, 2010

review filem: clash of the titans


Sam Worthington sangat kacak
beliau juga hot
aku teruja
(--'')

kepada sesiapa yang adore kan beliau dan sukakan filem aksi seperti melawan Decepticons dalam Transformers 2007, ingat scene lawan dengan kala jengking di padang pasir, cerita ini ada juga okayy maka dengan ini anda harus melihat cerita Clash of the Titans. lebih teruja dalam bentuk 3D. saya tengok 2D je sebabkan tiada masa yang sesuai huhuhuhu. sadis. baru je berhajat nak tengok dalam bentuk 3D. aiseh.

cerita ini adalah remake daripada filem tahun 1981 so kepada sesiapa yang kaki wayang zaman tok kaduk atau kaki game bak kata Encik Ikhwan, sama seperti plot cerita God of War III mesti tahu plot jalan cerita tersebut. simple je according to mitos Greek yang famous. even dikatakan famous tapi aku baru tahu jalan ceritanya bagaimana T________T endingnya seperti Adam bertemu dengan Hawa tapi dalam versi Greek.

Perseus adalah anak separa manusia dan dewa Zeus, God of Mount Olympus. beliau menjadi penyelamat umat di Argos apabila menyelamatkan Puteri Andromeda daripada dimakan oleh Kraken, anak si Hades iaitu dewa di neraka yang ingin merampas takhta abangnya, Zeus secara diam-diam tapi tidak menjadi sebab Perseus berjaya membunuh Kraken dengan menunjukkan kepala Medusa kepadanya. oh ya kaum lelaki yang pandang tepat pada mata Medusa terus disumpah menjadi batu. ala-ala si Tanggang laa laks. so the ending of the story, Zeus berterima kasih pada Perseus dan terus menghidupkan balik Io sebagai pasangan hidupnya so pepaham jela ek wakakakakakakaka. jalan cerita yang cliche but then I gave 8/10 for the action and thriller.

hari ini merupakan hari yang seronok bagi saya sebab dapat keluar dengan Encik Ikhwan. itu pun unexpected sebab beliau balik ke Kuantan selepas habis kerja. thanks B sebab sanggup berkorban waktu tidur B untuk keluar dengan Syg. betol-betol terharu. huhuhu. terima kasih juga sebab men-support duit minyak kereta girlfriend anda yang hampir bersedia hendak pokai. terima kasih sebab belanja tengok wayang eventhough saya yang minta duit daripada beliau. terima kasih juga sebab belanja makan kek Secret Recipe malam-malam buta itupun sebab saya yang request muahahahahahahaha. what a day with him. rasa macam sekejap je bila spend time with him. aih.

a great weekend for me though. so for weekdays I have to do my thesis. go thesis go! jangan hangat-hangat tahi ayam pls! and then jangan kerap sangat keluar ceh macam boleh percaya je ek Sha huhuhuhu. ini pun saya terus meng-update blog selepas tertidur di bawah after bergayut dengan Hana. okayy minggu ini juga saya mahu puasa. harap turun 5 kilo. huk. impian tinggal impian. bye!



xoxo


yabedabedu!

2 COMMENTS:

.ieLah. said...

go thesis go!

sila balik utm please, ;p

Shahira said...

huuuu.
blk ahad ni.
seriau dgr name utm.
T_T