Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, April 27, 2010

simple blog


blog saya simple kan? diulangi memang simple habis. saya tengok-tengok tiada apa pun yang menarik kat blog kesayangan saya ini selain daripada celoteh kehidupan saya yang kadang-kadang happy, bosan, sweet, sour, bitter, monotonous T________T dan heartless. tetapi saya tahu saya ada ramai silent reader. terima kasih kerana sudi baca apa yang saya merepek dan melalut even though para pembaca senyap tidak menjejakkan tapak kesan klik mouse di blog saya ini huhuhuhu.

saya perhatikan blog orang lain mostly ada Nuffnang ads. apakah itu? entah. saya pun tidak berminat nak tau. yang saya baca je just "U click mine, I'm click yours okay". jika saya tidak silaplah, boleh jana duit daripada iklan Nuffnang tu. contoh terdekat Cik Hanis Zalikha dan Cik Epal yang berjaya menjana duit daripada Nuffnang dan membeli beri hitam kepada diri sendiri. eh pepandai je buat cerita ni (--'') itu memain je. nak tahu tanyalah tuan empunya badan. sebab apa saya tidak letak Nuffnang ads ni? entah. tiada hati & perasaan. blogging is just my passion and I don't need any single penny or money to make me happy. wah wah ayat :D :D :D

lagi satu saya tidak meletakkan chatbox. bagi saya jika saya letak chatbox mau penuh dengan ads "marilah berkunjung ke blog saya, ada banyak shawl lawa-lawa." cis. itu bukan yang aku mahu. lagipun buatkan blog saya lambat loading dan teramat berat. hahaha alasan kemain lagi! takpun tengoklah jika rajin tapi saya sebenarnya malas nak letak. biar jelah kan. macamlah blog ini famous sangat...

saya tidak meletakkan Facebook badge. mengapa? saja. it is for my own privacy. Facebook is just for my friends & family. saya memang rasa sangat annoying jika someone tagged me pada koleksi shawl beliau dan tulis "free postage for this shawl. only RM10!" eh apesal aku sebut shawl ni je? hiks. itu sekadar contoh. ataupun yang tagged "anda mahu jana duit RM100 sehari? pasti kaya!" eh aku peduli apa? katakan saya jadi kaya-raya seperti yang digembar-gemburkan mestilah kena bayar cukai pastu dengan sumber duit entah dari mana. halal haram itu penting untuk diambil kira tahu? bukan nak sedap kaya je. makan roti kaya yes itu aku suka (-_-) maaf tiada kena mengena.

lagi satu buat saya annoying. buka blog je keluar lagu. jika lagu itu boleh stop sebab ada butang stop itu boleh lah lagi layan tapi yang tak boleh blah kalau lagu itu jenis tak boleh stop atau pause. tidakkah itu annoying? mixed with our songs in the playlist. aiyaa. jika saya fikirkan itu adalah annoying, maka saya pun tidak letakkan sebarang lagu di dalam blog saya. biar pembaca senyap atau blogger lain yang singgah sekejap ke blog saya akan tenang membaca entri saya satu persatu. tidak annoying tetapi sangat harmoni ngehehehehehe ;)

motif tulis entry ini pun taktau mengapa. tiada sebab kukuh pun. saya pun nak tidur lah sekejap sebelum sambung analisis data survey ini T_______T tidur pukul 5 pg tadi kot sebab struggle buka Google Maps dan taip satu persatu alamat responden sebab nak tahu jarak yang mereka tulis betul ke tidak. huuuu haru menangis kegembiraan.



xoxo


si pembelog yang happy

4 COMMENTS:

.ieLah. said...

nuff dapat mengesan some blogger yang datang kat blog kite juge..hehe

btw, chatbox is a no no..
bahaya sebab nani ada pengkomen tak diundang komen bebanyak..
tak sukkaaaa!

huhu

Shahira said...

tahu xpe.
nnt ada banyak parasit pun ye!

Anonymous said...

aku letak jer semua tu kecuali lg
tp x pernah nak spam chatbox org... not my style



Entri Terbaru:
Pecah Kaca Pecah Gelas, Sudah Baca Harap Balas

Shahira said...

hihi.
da lame tak singgah blog saya Mr. Kapten?
tq :)