Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, May 29, 2010

hari ini saya gembira


saya letak status kat Facebook yang hari ini saya mahu gembira je. serius mahu gembira. taknak sedih sedih macam apa je T________T I hate my past 2 weeks like hell! pagi ini dimulakan dengan tugas pergi ke kedai beli nasi lemak untuk Abah pastu adalah juga sejam setengah saya kat bandar untuk mengepos baju bundle saya :D sorry guys sebab tulisan kotor biasalah tangan kidal ni mesti kotor tulisannya selepas menulis (--'')

hari ini saya keluar dengan Encik Busy at lastttt!!! setelah 2 minggu tidak ngedate. sebab? workaholic. nama je kan duduk selorong tapi huuuu Tuhan je yang tahu perasaan saya macam mana. dengan krisisnya :( sorry AJ sebab terpaksa kansel hari gossip sedunia kita last minute. at first saya rasa macam... kekok sedikit dengan si dia. maybe sebab sudah lama tidak berjumpa dan adalah juga gelora di hati Sha *plagarism daripada drama Gelora di hati Sara* kami tengok wayang Prince of Persia: The Sands of Time. nak kata genap 2 jam itu tipu sebab tolak iklan 15 minit so total dalam 1 jam 45 minit. heee even saya mengantuk akibat tidak cukup tidur tapi best! paling suka "give me the dragger!!" seperti yang anda lihat dan dengar dalam trailer.

selepas itu otw ke McD TC sebab nak drive thru je. ya Allah kereta punya bapak ramai. weh ni orang Kuantan ke dok turung or orang Ganu? huhuhu sabo jelaa dengan jalan jem tapi takpe bukan saya yang drive :D :D :D pastu malam tadi yang baru je lepas baru satni saya pergi ke rumah beliau. ada BBQ. kekenyangan daripada McD pun tak habis lagi. terasa perut aku se'eh weh. tapi takpe makanan tetap best. first time ni jejak kaki ke rumah dia huhuhuhu serius segan dan malu. mujur abah dan emak dia dan adik beradik semua okay heee. very warmth family :) pergi jalan kaki tapi balik berhantar dengan kereta. heh.

Prince of Persia: The Sands of Time
saya ragu-ragu kenapa slang Dashtan macam tu
nak ke arah UK lak aku rasa
T_____T

gambar gegar di KLIA
I really missed you
and love you too B

kepada B: Syg tahu B busy dan Syg try to adapt well with your condition but I hope that you know when you have to spend time with me at least once a week pun sudah okay. thanks for today B... I really miss miss miss miss miss you and also love you 24/7...

so?

hari ini saya gembira!

terima kasih kepada semua yang buatkan saya gembira!

okay esok fokus thesis pada waktu siang.

waktu malam dating!



xoxo


craving for happiness

0 COMMENTS: