Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, May 8, 2010

malam minggu yang err...


"As fas as pleasures, you've got to have limits. You shouldn't have too much of good things, so you'll always have a desire for more and you won't get bored"
- Compay Segundo

getting bored is not allowed!

hai. kita kini bersiaran secara langsung daripada meja tengah di rumah saya. uhu. bosan di malam minggu. supposed malam ini saya menonton Iron Man 2 dengan Encik Ikhwan. urm silap silap. kena tukar nama beliau ni. so sekarang officially ditukar namanya kepada Encik Busy. yes dear. twice kot dalam minggu ni date kita batal secara automatiknya apabila B tidak reply msg Syg. senyap je and then I have to use my capability which was TELEPATHY. yeah. I'm very good with it but then dengan you je. aihh. hmm. sedih actually tapi saya sudah pun click REFRESH button after puas main click click IGNORE button ni.

siang tadi saya ke majlis sambut menantu sepupu saya yang sudah selamat kahwin kat Temerloh. bapak panas dering nak mampos. aku rasa macam aku duduk dalam bilik sauna je T_____T makanan best je tapi itu untuk siapa yang ada selera kampung. aku tengok pakcik & makcik aku mak aih berselera betol makan. yelah siapa je yang akan menolak lauk ikan patin masak tempoyak? ulaman dengan sambal belacan? lauk nangka dan perut lembu? pastu ada sejenis sayur ni sorry tatau nama (-_-) saya? makan sedikit je nasi dengan lauk daging. nak kata kari pun bukan. nak kata rendang pun bukan. dahla pedas uhu. memang terbaiklah menunya pedas & panas.

malam ni pun makan sensorang. adoi sedih btol jadi loneliness ni. show me the meaning of being lonely :( yeah got it! emak pergi dinner dengan kawan beliau. so did with my dad. me? aih. they thought I'll be going out with Encik Busy but apparently not! so gigihlah pergi tapau makanan T_T'' sedihhhhhhhhh!!! tau tak sedih! tapi lepas makan rasa macam okayy lah sedikit perasaan ini. memang teh ais pengubat duka di hati.

esok apa plan? hummm selain tidak mahu mengharap yang saya akan keluar dengan Encik Busy... saya mahu berjogging! esok adalah hari jogging sedunia. yeay! bersama dengan Cik Hana. jogging. exercising. aerobic. poco-poco. I loike! sudah lama tidak beriadah. mesti esok semput kan? huhuhu. aku nak kurus!! rasanya tu jelah nak mengomel. semoga esok menjadi hari yang produktif! bye!!



xoxo


express yourself

2 COMMENTS:

shiela-suka-suki said...

huhu.sodapnya nama makanan tersebut.tsk -tsk.terliuh dah ni.

Shahira said...

hahaha.
korg yelaa makan.
tp bagi saya tidak.