Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, June 3, 2010

acara untuk malam ini


macam sudah menjadi perkara wajib sekarang bagi saya. tengok wayang 2x seminggu atau sekali seminggu. tapi sekarang ini macam 2x seminggu je. wah wah duit pun makin menipis dalam bank tu wahai Cik Sha T__________T mana nak cekau duit untuk perbelanjaan bukukan tesis kamu nanti? aihhhh. masa tengah sengkek inilah my skin product nak habis. siot jek.

eh terkeluar topik lak. selalu saya akan tengok dengan kawan baik saya pada hari biasa dan dengan Encik Busy pada hujung minggu. sejak bila entah belajar tengok wayang memalam ini? selalu tengok waktu siang kan. eheks. sejak merasakan diri ini sudah 24 tahun dan perlu tengok wayang pada malam hari. heeee pada sesiapa yang tidak tahu, dulu saya susah sangat nak keluar malam. first time lepas masa umur 21 tahun kot (--'') sedih tak? curfew pukul 10mlm. terkeluar topik lagi. takpe sambung sambung. pastu kawan-kawan mesti tanya soalan yang menyakitkan hati; "sejak bila kau boleh keluar malam?" cis hahahaha.

malam ini sudah plan baik punya dengan Cik Ain with her sis, Kakde. Lagenda Budak Setan. jujurlah saya tidak pernah pun baca novel si tukang tulis ni hahahahaha. pape pun layankan ajelah. mesti esok jalan jem sebab malam minggu. orang ganu turung Kuangtang pahhh cerohhhh!! ;p uih dulu jangan haraplah layan filem melayu ini tapi nak support punya pasal layan jelah ceh ayat.

Lagenda Budak Setan
kenapa tidak kiss je pipi si Lisa tu?
pangggg!!!



xoxo


kaki wayang!

2 COMMENTS:

.ieLah. said...

malam tadi pon TMW cakap,
saye nak tengok la budak setan..
i was like, errrr..
pastu die jawab, olo2.. ye ah..lupe plak tak suka malay movie..

hahahaha
keji ah ^_^

Shahira said...

hahaha.
lelaki mana layan!!!
mujur si ikhwan nak tgk?
jgn haraplaa.
sha pn cm bkn la lyn sgt tp lynkan je.
hihi.