Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, June 4, 2010

bulan Jun yang busy


tadi check email. dup dap dup dap berdebar rasa sebab terpampang nama supervisor saya. adeh. takut nak baca. tapi redha jela baca. uhu. beliau said sorry sebab ambil masa yang lama untuk check my analysis. correction sudah dibuat oleh beliau dan saya mesti submit whole draft pada 14 Jun 2010. lebih kurang 9 hari lagilah go go Sha. boleh buatnya. please concentrate on this! it means no wayang for next week erk? boleh ke? aish. siapa cakap tak boleh? asal kerja siapkan? dapatkan balik semangat semasa final degree dulu Sha! short sem habis pada 27hb nanti jadi bolehkah saya habiskan dalam masa 3 minggu ini? sure it is a lot of pressure!! takpe demimu master daku turutkan ;)

pastu check email tang flight arrangement ke Jakarta. heee memandangkan saya malas nak naik bas atau menyusahkan sesiapa untuk hantar saya ke KL, maka saya telah request tiket penerbangan dari Kuantan-KL-Jakarta for round trip hahahaha. of course lah MAS kan? takkanlah nak arrange flight Air Asia lak untuk saya. saya sudah google apa yang menarik kat Bogor. wahwee untuk photography sure mantap nih! ada Candi Borobodor laaaa rupanya. padanlah Abah cakap boleh melawat bila pergi sana *maafkan saya sebab sudah 7 tahun meninggalkan subjek sejarah* ;p

lagi lagi? my mom will be leaving me for 2 weeks sebab dia pergi umrah 7hb nanti. weh minggu depan tu weh. jadi anak Abah laa pasni. semestinya beliau yang akan menguruskan makan minum saya hehehehe. nak harapkan saya? saya senang je. kalau malas tak makanlah. kalau rajin tu makanlah. sedih gak tapi nak buat macam mana? tapi nak ikutkan dalam 15 atau 16hb tu saya kena turun JB sampai hujung bulan Jun ini untuk settlekan semua pasal thesis. so taklah sunyi sangat tapi Abah yang sunyi ngahahahaha!

lagi? saya rasakan macam saya sekarang menjalani hubungan jarak jauh semasa saya berada di Jepun dahulu. probability untuk berjumpa dengan Encik Busy seminggu sekali. aihhhh. sabar Sha sabar. selagi ada rindu, selagi itu saya akan merinduimu. Jika aku pemilik tulang rusuknya, Engkau titipkanlah pesona mataku buat si dia. amin! semoga jodoh kami kekal dan perjalanan hidup berjalan lancar dan bertambah semakin baik *think positive siotttt*

event? saya telah dijadikan sebagai pengapit kepada kawan baik saya yang berkahwin 12hb nanti. heee mujur baju sudah siap tahu! siap dengan manik bling bling bagai. adeh. terpaksalah memakainya sedangkan hakikat yang sebenarnya tidak suka sangat bling bling ini. too meriah I think (--'') lagi? haaa saya sudah diupah untuk jadi photographer oleh my best friend gak ni nak kahwin 3 Julai 2010 nanti. adoi semua kawan kau kahwin ini. aku? bertunang pun belum. heee jealous! lokasi sudah difikirkan untuk outdoor photoshoot. angle? dalam otak dahni hahahaha.

then? I need a vacation please? to celebrate all these events in June.



xoxo


pressure is on the way!

2 COMMENTS:

Drunbella Khoo said...

jom ikut i pergi australia.
hahahahaha.
^___^

Shahira said...

nak nak kalo fully sponsored ;p