Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, June 14, 2010

caca merba


take a rest about 30 minutes. selepas ini menyambung semula pembaikian touch up sedikit Bab 1, 2, & 3 asalkan hantar tepat pukul 10 mlm ini T______T sumpah rasa tahap adrenalin semakin menuju ke puncak. selepas ini amin :D :D :D sudah boleh tidur separuh lena lagi di hadapan tv. pagi nanti sure match team best. pastu tak sampai setengah jam kroihh kroihh kroihh!!

tajuk entry caca merba sebab banyak yang saya nak tulis ini. kamu just baca je. if rasa annoying. okay sudah tak payah baca. just klik je X kat hujung sebelah kanan tu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
itu entry pada sesiapa yang rasa annoying nak baca. ini pada sesiapa yang sudi membaca. thanks di atas support anda hiks. terasa macam artis pula ;p ehe nak cerita pagi tadi selepas mandi saya pun ambil lah tshirt HRC Yokohama dan apabila saya pakai... eh longgar?? weeehuuuuu!! tanda-tanda apa? kurus!! yes! I'm getting thinner now. eheks. nak kembali semula pada zaman kegemilangan agar muat memakai skinny jeans lamaku huuuu. sudah nak dekat 4 bulan puasa tak pakai jeans tersebut. hehehehe :D lately saya sudah jarang makan nasi. makan pun masa breakfast jelaa and then sampailah malam memang saya tidak makan pun. takde selera orang kata. ngeh ngeh ngeh sebab saya rasa pasal thesis ini lah punca saya takde selera. baguih baguih naaa!

tadi saya tidur pukul 5pg. hajat nak bangun pukul 6pg tapi hahahaha terbabas sampai ke pukul 8pg. apa lagi terus bangun ngadap laptop siapkan Bab 5. fuhhhh. terbaik! saya nak cerita something sebab pagi tadi saya rasa amat annoying. nak marah pun tak boleh sebab itu memang hak orang tu nak berkata apa pun sebab tangan dia yang menulis, mulut dia yang bercakap. dan saya pun macam terasa something... eh possibility tu ada. biasalah saya kan artis hua hua hua. memang saya geram pagi tadi. dan berjanji akan tulis entry pasal tadi errr entry inilah. tapi...

tak jadi sebab saya malas nak ambil port dengan orang macam tu? best juga kan bila kita menjadi isu mereka untuk mengata. eh mengata ke bercakap? I think more to sarcasm lah. don't you think so? I am not that stupid not to understand what you were all saying. sebab merasakan diri tu bagus sangat kot? saya tak cakap pun saya bagus tapi saya bangga dengan diri saya. saya ada apa yang mereka takde. so? the point is... entah fikir fikirkan lah. entry ini ditujukan untuk siapa? oh saya bercakap secara random ;p so cliche!

membisu bukan bererti diam. bukan bererti lemah. masing-masing ada kelemahan dan kekurangan. jangan anggap diri itu hebat sangat apabila kehidupan yang sangat bahagia dan teratur (konon-kononnya). actually I am feel bad to post this entry but I have heart too. jika aku tak kacau kau, kau janganlah kacau aku. ada tak aku susahkan kau? takde kan? so just back off from my life. jika taknak mengaku kawan pun, aku rasa aku okay kot. kawan untuk menyenangkan. bukan untuk menyusahkan. peace no war ceh.

btw sarcasm is not my way. maybe aku ini lembab. lampi. lambat nak faham apa maksud tersirat di sebalik kata-kata yang aku rasa agak keterlaluan. but now I am understand. dengan aku tak payahlah mahu bersarkastik ke or what so ever. just speak. cakap direct. you have your own way and I have my own. and I don't do sarcasm. apa yang aku cakap memang direct and outspoken but then tiada niat apa-apa dalam hati. hati aku tidak sebegitu hitam dan busuk.

bagi sesiapa yang sudah LAMA kenal aku, mereka faham. mereka terima. jika kau rasa aku ini sebegitu rupa, mungkin aku keseorangan sekarang. tiada kawan. tiada teman. tiada sesiapa. semua tamau berkawan dengan aku sebab sikap aku yang macam $%^^&&$$##@$%$$^^$$@@!*& apa-apa rasa tidak puas hati sila cakap direct. itu memang cara aku. sebab hati aku sudah cukup kental untuk terima sebarang kutukan, cercaan, ketidakpuasan hati and so on. and if I am not good enough to be among your precious friends, then let it be... I am so tired to please other ppl for now so today is not your day. tomorrow doesn't look good either.

saya rasa hari ini macam terlebih browse Facebook pula
damn!

selepas tulis entry ini tiba-tiba rasa pening pula
siapa ada PANADOL?
PARACETAMOL?
takpun
PAINKILLER?
sama je kot jenisnya kan? kan?
saya bukan ahli farmasi sebab tu tidak tahu sangat pasal ini
hanya tahu meng-google
pasal alam sekitar haaa saya tahu
:D



xoxo


bercakap secara random
eh silap!

ditujukan kepada sesiapa yang rasa nak terasa
dipersilakanlah

2 COMMENTS:

.ieLah. said...

shaa,
dah lega pas tulis ni?
dha lepas perasaan..

go go sha!
pasni boleh rehat!

Shahira said...

yup totally.
that person dah pun apologize for being childish.
hmm penat fikir mende2 cmni ielah.
hanya hati yg kuat je dpt prevent from distract us.
but the reality is i'm not.
i'm bit distracted by this issue.
T_T