Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, June 29, 2010

celoteh sekejap je


hari ini baru naik mood nak perbaiki thesis ngeee padahal pagi-pagi buta tadi. start dalam pukul 1pg pastu terus rajin nak tukar colour graph, dan betulkan format thesis. update list of tables and graphs. so sekarang ini pula tengah rajin nak tambah literature review. pepandai pula pergi tambah definition of leisure and recreation kah kah kah padahal itu adalah taktik untuk menambah muka surat thesis. aduhai kira-kira dalam 88 m/s je ada wth? bapak gila sedikit okeh tapi itu tidak termasuk dengan appendices. maka dengan ini haruslah kau meletak banyak appendix ye? sila rajin.

ekceli macam agak banyak juga la correction kena buat tapi tak stress sangat sebab sudah tahu bahagian mana kena baiki. kena tengok balik jarak rumah ke hutan bandar. aihhh orang JB ini tak pandai mengira jarak ke apa? (-_-)'' pastu kena buat balik semula lah segala SPSS analisis. jika tidak significant juga, maka itu adalah limitation of the study. macam banyak je list limitation itu wahai Sha...

heee sekarang tengah dengar lagu raya. lagu yang berkumandang sekarang ini ialah Rafeah Buang - Selamat Hari Raya. syahdu woo dengar. ambil mood raya sekejap sebab saya tengah puasa ganti hahahahaha! ada lagi baki 8 hari wuuu T________T'' takpelah saya aim puasa sampai hari Jumaat direct 5 hari. chaiyok chaiyok!! wah saya sudah terbau Kuantan dari JB. really really homesick!! sobs.



xoxo


okay mau pergi mandi
;p

2 COMMENTS:

Anonymous said...

saya kena ganti puasa lagi banyak dari awk sha..dan saya baru ganti 2..ish2..skang ngah 'cuti' plak tu..risau plak..takut tak terganti nnt..

Shahira said...

huhu ganbatte ne!
i ada lagi 7 hari to go.
chaiyokkkk!
:D