Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, June 2, 2010

hari-hari seorang gadis


hari Isnin saya telah menghabiskan masa sebagai seorang single selagi masih single dengan kawan baik saya, Cik Ain yang masih juga single dalam masa sebulan lagi T__________T pasni dah takde geng gelak kuat-kuat macam si ponti ekekekeke. adik dia pun ikut. perangai pun sama suka gelak suka-suka hahaha okay aku dah start merepek.

kami pergi jalan-jalan di ECMall. tujuan asal nak pergi ke Padini Concept tapi telah terpesong sekejap di Living Cabin hiks. beli mini teddy bear untuk Encik Busy. sibuk je pegang si teddy saya dalam kereta. nahhhh I belikan untuk you. baik tak I? ngahahaha. pastu hajat dah betol dah. pergi ke Padini tapi sayang... baju urghhh semua ugly (--'') pasrah je aku ni.

pastu MUJUR terpesong ke MNG Outlet Store okay. berjaya merembat satu baju yang besar boleh pakai dengan clincher. MUJUR sempat ambil saiz L kalau tak mesti akak tu ambil hihihi. hari bertuah saya! harga RM29 sahaja daripada harga asal RM98. phew!!

selepas puas terjah kehulu hilir dalam pukul 10mlm tu kami pergi ke Esplanade; menikmati lampu warna kuning sambil makan nasi lemak terbaik di Kuantan bersama dengan teh ais. heaven! oh tidak. saya makan mee hoon sup dan saya bukanlah peminat sup sup ni tapi sup dia terbaik juga.

selepas sesi mengenyangkan perut... sesi camwhoring. sorry tiada DSLR di sini. uhuks. hajat sebenar nak menangkap gambar full moon di Pantai Black Stone *since when nama dikomersilkan macam ini aku pun tidak tahu*. so enjoy the picture!!

polka dot blouse: Wardrobe Rehab blogshop;
blue quilted handbag: MNG;
skinny fit jeans: Levi's;
gladiator sandals: Vincci

saya sangat suka tart mini kat sini
sumpah sedap!

haaa kurus kan?
:D

nasi lemak Simple
terbaik!

itadakimasu!
sudah lama tidak makan guna chopstik
T________T

sesi camwhore bermula!

bersama dengan Kakde

bakal isteri orang
Ain sengal

cantik permandangan tetapi bau busuk
tahan ajelahhhh

okay ini last
jom balik!



xoxo


:D :D :D

3 COMMENTS:

B U N G A H A T I said...

ok. confirm. nak pg mng outlet. ;P

Drunbella Khoo said...

yer lah cik sha.
dah kurus.
nanti kahwin elok lah pakai baju pengantin.
slim.
^____^
malatoppp.

Shahira said...

heee silalah menghabiskan duit anda di MNG ini wahai Cik Ayin :D
berbaloi2 hihihi.

amin amin amin :D :D :D
nnt nak kene fitting balik baju tunang i ;p