Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, June 18, 2010

hari ketiga


hai semua. hai awak. eh hai! hahahahaha gila ke ape nih? aihhhh. saya sekarang berada di JB. biasalah sudah menjadi kebiasaan bagi orang macam saya yang ada 2 kewarganegaraan Malaysia ni. sekejap orang Pahang. sekejap orang Johor.

hue hue hue alhamdulillah saya selamat sampai setelah pemanduan 4 jam yang macam hell! Jalan Kuantan-Segamat takde banyak sangat lori atau bas tapi kereta punyalah berdozen-dozen. buat geram jek kalau yang jenis spesies siput sedut tuh (--'') memang menguji kesabaran waaaaa. semalam dikejutkan dengan berita accident kat jalan tu. hmm nauzubillah. harap-harap perjalanan pulang saya selamat ke destinasi. gulp...!

duduk sini wallahweh sejuk siot. macam berada di Genting Highlands kah kah kah. berbeza betol dengan cuaca di Kuantan sana. sekejap je hujan pastu panas dering memanjang T__________T manalah kulit kaw ini tidak burn uhuk. sekarang dalam proses memutihkan balik. haraplah okay sebelum peristiwa di bulan Julai nanti. kenapalah kulit muka kuw ini susah sangat untuk dijaga? sob sob sob.

sekejap lagi pukul 3ptg bakal berjumpa dengan supervisor saya. hahahahaha siaplah kau kena bambu nanti pastu boleh terus pekena putu bambu. lepak ye Sha, beliau tidak makan orang. beliau tidak pernah marah. cuma kau kena confident je nak jawap apa apa itu ini hahaha padan muka. damn. tak sukaaaaaa! huhuhuhu.

okaylah. entry ini bosan je sebab takde langsung gambar hue hue hue. layan cerita Mis Tres Hermanas jom. kan best dapat suami macam Augusto Estrada dan kekasih seperti Santiago Ortega. cinta bukan semata-mata seks. lebih daripada itu. ada nilai disebalik cinta. wah wah wah. berjiwang nampak? hehehehe saya hanya tengok sarikata si Augusto berkata-kata dengan Margarita ;p and I am very lucky to have that man in my life now. I do love you, Mohammad Ikhwan.

till then peeps :D



xoxo


;)

0 COMMENTS: