Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, June 2, 2010

job hunting


menggedik nak try application
base on your birthday; what is the best career for you
cikgu? pensyarah?
(--'')

cantik tak profile picture?
daripada hitam legam baik tambah darah tompok-tompok
baru nampak ganas!!
okay takde kaitan
T________T

tadi saja je try application base on my birthday; what is the best career for you. benda ini takleh percaya just for fun je. tapi kalau terjadi itu secara kebetulan je. aiseh. syirik tau bagi kita nak percaya benda-benda macam tu. jadi saya pun try erk jadi cikgu atau pensyarah? T______T terngiang-ngiang lagi kata-kata kengkawan dan juga tidak ketinggalan Encik Busy...

"aku rasa kan muka kau ini memang sudah tertulis jadi pensyarah."

"kalau sudah mak bapak kau mengajar, mesti turun kepada anak dia, confirm!"

"B rasakan Syg sesuai jadi pensyarah ni."

aish. jadi cikgu? it is BIG NO NO for me sebab tahap kesabaran saya dengan bebudak ini kurang sket. nanti ada makan pelempang dari aku nanti. nak nak lagi dapat student yang kurang ajar. pastu jadi cikgu ini stress. kesian mak saya kerana sudah mengalami stress sejak beliau menjadi cikgu pada tahun 1982 hahahaha. Abah pula kurang stress sebab mengajar budak politeknik tapi stress juga kot dengan student yang jenis tidak reti bersyukur masuk poli padahal result kau tu tak kemana! takpe... Abah saya garang. rawr!

hmm takpelah kan? ada rezeki tidak kemana. sekarang tengah menunggu dengan sabar panggilan interview (jika dapat) daripada UMP untuk jawatan Pegawai Sains dan UTM untuk jawatan tutor/calon PhD hahaha percaya tak saya akan sambung PhD? (--'') alhamdulillah sekarang juga saya tengah tunggu Encik Posmen menghantar surat untuk next stage SPA. manalah tau rezeki saya kat government kan? hihi semalam saya telah selamat isi borang secara online kat UPNM untuk jawatan Pegawai Sains dan Pegawai Penyelidik. aminnnnn!



xoxo


jobless itu tidak berapa best

5 COMMENTS:

.ieLah. said...

sangat tak best okkayyy!

Shahira said...

T___________T

Drunbella Khoo said...

JOBLESS XBERAPA BEST SEBAB TAKDA DUIT.
BILA TAKDA DUIT, HAIH.
SPEECHLESS.
HIKIKS.

Shahira said...

seme berkait skg.
T_T

Mama Zharfan said...

salam ziarah...me blogwalking :) nice blog:)