Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, June 24, 2010

pasal thesis episod ke berapa ntah!!


saya baru je lepas solat. rasa fresh je mandi pukul 130ptg tadi hahaha. sudah 3 hari saya tidak keluar bilik dan memanaskan enjin kereta saya. sekejap lagi saya panaskan awak okeh? dalam pukul 3ptg nak pergi ke Jabatan Landskap Hutan Bandar MBJB. minta-minta lah mereka ada data pengunjung tahunan. if not how am I going to estimate my findings? gila ke hape nak suruh aku main teka teki? pastu esok bila viva senyum kambing terkial-kial mengembek masuk kandang. uhu stress fikir.

tadi saya tidur dalam 2 jam je kot. tidur pukul 530pg sampai 7pg pastu subuh gajah. nak sambung edit Chapter 4 yang macam errr tatau nak cakap macam mana. habis struggle sudah 50 m/s. itu pun belum siap lagi analisisnya T_______T another 5% I guess huhuhu sambung petang nanti. banyak lagi kerja pending. references yang kena struggle cari balik pastu dengan upgrade sedikit literature review pheww. pasrah jek kalau tidur lambat lagi malam ni. ntah-ntah tak tidur? takpe Sha... ini pengorbanan kau uhuk :(

esok viva pukul 9pg selama 30minit lah saya nak pot pet. pastu? MERDEKA!! eh tak jugak. buatnya panel tak luluskan kajian saya? tak ke macam kena extend? humm... tu yang membuatkan saya takut actually. takut tak pass. saya ni bukanlah bijak sangat. down banyak kali sebab ada je yang salah dalam analisis saya. the latest baru saya dapat tahu yang level significance of my statistical test is 0.01. memang diterima tapi angka tu rare! selalu 0.05 je kan pada alpha level. hopefully everything is going well. taknak dah maintain pointer. itu tolak tepi. kalau result bagus, rezeki. kalau tak, aminkan saja dan bersyukur!

esok selepas habis viva mesti nak update status kat Facebook
;ppp



xoxo


nak meraikan dengan lepak di Starbucks esok
rindu Chocolate Cream Chip!

2 COMMENTS:

MiYOKO SuKi said...

Sha, esk VIVA ek,,,good luck ye...i know u can do it...

cam susah je wat research kann...takmo2...tp, skang ni, tgh dok cari2 gak tjuk utk wat research...

cayok2...gambate...ne~~

Shahira said...

heee thanks sis!
arigatou neeee tachibana san ^^
better cr tajuk yg sng sket methodology nnt tak perlu pening2 kepala di kemudian hari.
huhu.