Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, June 4, 2010

pertandingan fotografi


currently this is what I am doing. apart from the thesis *I hope I just can totally forget about that* kan best kalau boleh dapat master without thesis yang menyusahkan hidup ini since one year ago. aish. babbling. nagging. tu je yang saya tahu.

jadi hari ini saya buat apa? patut malam ini ronggeng tengok Lagenda Budak Setan tapi nampaknya kena postponed esok atas permintaan Cik Ain. esok malam reramai memeriahkan panggung dengan adik beradiknya hihi. pastu layan ice blended. memang heaven!

petang tadi start dengan pergi ke post office. nak post borang permohonan UPNM. pastu pergi cuci gambar lak untuk contest. haaaa contest apa? secara kebetulan buka website MPK nak cari kerja kosong alik-alik ternampak iklan pertandingan fotografi "Panorama Kuantan". jadi saya pun mempertaruhkan 3 gambar ini. tidak berharap pun menang. just for fun je.

kalau menang itu rezeki kan? amin...! hadiah masyuk gak ni. tempat pertama dapat RM2000 tuuuuuu. saguhati dapat RM100. eheks. lepaslah kan untuk belanja saya bulan ini. ceh. tapi adelah melebur RM29 untuk cuci 8R 3 keping okay. takpe takpe itu modal untuk berjaya *think positive pleaseeeeee*

Pertandingan Fotografi MPK 2010
fuhh fuhh
:D

jadi saya mempertaruhkan 3 gambar di bawah
ini edited version
enhanced the colour tone bagi nampak rich sedikit

WHEN SUNSET MEETS THE END
ini bukan dari kamera saya
jika gambar ini menang akan saya bagi sedikit royalti kepada Cik Mas
hehehe pinjam gambar ye deng!
ngehehehehehe

STYLE IN PHOTOGRAPHY
ini memang menjadi kegemaran ramai
saya pakai snap je ni
tak ikut pun rule of thirds
;p

ART OF SUNSET
nama ntah pape je aku bagi
ni kalau judge tengok mesti gelak je
T_________T

at least saya buat apa yang membuatkan hati saya gembira. my condition for now is blank. otak tepu lagi untuk buat Chapter 5. damn. I hate this!! heee gembira Sha please gembirakan diri anda. terasa mahu pergi ke Bukit Gambang Theme Park dengan Encik Busy minggu ini. nak tak?

sambung lagi. pastu struggle pergi ke rumah Cik Has untuk print out offer letter master Encik Busy *harap-harap boleh tak pergi UK?* heeee Malaysia bosan ;p pastu struggle kot scan full transkrip dan degree scroll from UKM. oh ye. saya pun apply kat UTeM as penolong pendaftar. currently almost 3000 applicants. macam mana saya nak shining among them? hummm.

so kesimpulannya hari ini saya memang penat. abah pun tegur. nak buat benda pun lemah je semangat. mana semangat saya? adaaa tu kat Pekan. beliau tengah syok tidur dalam bed sheet & comforter baru. missed you lah dear...



xoxo


loved to shoot!

1 COMMENTS:

MuS RaShA said...

salam..amcm ada adiah ke antara 3 pic nih?