Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, July 19, 2010

after gLee


semua sudah tahu yang cerita gLee sudah tamat musim pertamanya. I love gLee so much after Supernatural hehehehe. dan saya telah berjaya meracun kawan-kawan saya supaya menonton gLee dan hasilnya? became addicted with gLee. if naik kereta dengan saya, memang saya pasang CD lagu gLee terus huk huk huk.

jadi selepas gLee cerita apa best? haaa ini saya nak recommend cerita Drop Dead Diva. kat Malaysia memang tak tayang lagi. first time tengok cerita ini kat Channel 5 Singapore semasa bertapa di JB. huhuhuhu. advantage duduk kat JB ialah memang dapat channel negara temasek tahu. sekarang ini baru nak tayang episod ke-8 tapi tadi saya baru je habis download episode last iaitu yang ke-13.

cerita ini mengisahkan Deb seorang blondie yang mati accident. roh dia masuk ke dalam badan Jane Bingum, yang koma akibat ditembak. bayangkan seorang blondie yang shallow dapat badan yang size 16 dan otak yang sangat bijak pandai sebab Jane seorang peguam. peh memang terbaiklah cerita ini. bagaimana si Deb nak adapt dengan keadaan dunia barunya. hek hek hek memang kelakar habis. dan dia dapat menyelami hati seorang yang berbadan besar seperti Jane. really inspiring story I guess...

Drop Dead Diva
:D :D :D


okaylah sampai di sini sahaja haku membebel



xoxo


:D :D :D

0 COMMENTS: