Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, July 24, 2010

beautiful monsters


hai bloggers yang membaca blog saya tengkiu! I appreciated so much even though sekarang ini saya merasakan saya sudah jarang-jarang update blog tapi traffic sentiasa naik. tengkiu lebiu!!! sekarang kehidupan saya membosankan. weekdays boleh lah layan tapi my weekends soooo boring sobs. selain tengah berperang dengan pelbagai emosi yang tidak stabil, saya juga tengah berperang dengan keadaan diri ini yang tengah jobless. orang cakap rezeki ada cuma cepat atau lambat je. doakan saya agar cepat-cepat mendapat kerja ngeh ngeh ngeh.

hari ini hari Sabtu. yeaahhhh semalam telah bercakap dengan Cik Diela yang saya nak bangun lambat dan ternyata memang begitu lambat. choyyyyy!!! dalam pukul 2ptg lebih saya terjaga dari tidur sebab? sebab earphone yang stuck kat telinga dengan lagu Love the Way You Lie by Eminem ft. Rihanna bermain berulangkali. lagu tu best. korang kena dengar dan dalami liriknya :) err cerita saya tak habis. saya terjaga sebab terdengar notification Facebook thru iPod hahahaha. dapat wifi free free jek dari mana ntah.

saya keluar juga malam tadi even though telah di grounded oleh Abah. aaa janji nak balik pukul 1030mlm tapi alik-alik 5 minit sebelum pukul 12tgh mlm saya selamat sampai di rumah. okay la tu before 12am. pasni memang dah tak boleh keluar laa kan Cik Sha. duduk rumah diam-diam seminggu dua ini sebelum terbang ke Jakarta. hmm... senyap-senyap pun bukan ada orang perasan pun...

event malam semalam? sambut birthday Cik Afie yang ke 24!!! yeay!! sudah sama umur dengan saya. tunggu Cik Diela je yang bakal sambut birthday beliau pada bulan hadapan. hehehehehe padan muka sambut masa bulan puasa ;pp semoga kamu dapat apa yang diinginkan dalam hidup dan live life to the fullest :) be strong girl, I know you can do it!!! we have a lot of fun. ekceli nak celeb kat Starbucks ECM je tapi tak jadi since my barista takde sobs hey ini majelis sapa ekceli? ngeh ngeh ngeh so kiteorang pergi lah ke satu restoran nama Crocodile Rock. tempat ni pernah masuk JJCM tahu? Yuna pun pernah perform kat sini. restoran ini sesuai untuk sesiapa yang mahu keadaan romantik or casual. makanan pun tip top.

hehehehe daripada bercerita panjang baik tengok gambar je. saya sepatutnya membawa my baby D90 tapi damn terlupa gila okay!!! so ini gambar ehsan daripada Blackberry dan digicam milik sepenuhnya Cik Diela. huuuuu. enjoy the pics :D :D :D jap jap jap. thanks to birthday girl yang telah membelanja kami... hehehehehe lebiu!!!

ini gambar paparazzi!
semula!
I'm wearing
Black Casual Sports Wear by MNG Suit

aaa much better
but I think I'm too putih berseri-seri hahahahaha
new look without any foundation okay
;)

Cik Diela
macam lepak kat Starbucks semata-mata nak curi wifi
eh tak siap beli kek tahu!

Noticed that flower ring
a gift from Cik Afie
she bought in Bangkok for me!

sesi memilih makanan di Crocodile Rock
kandid ni...

ni pun kandid
kek tu memang best
kat tengah-tengah ada cookies Oreo
yummy!

aksi gedik
tak senonoh!!!
LoL!

ini kad birthday untuk Cik Afie
kaler pink gituw

jom potong kek!
happy birthday!!!
cayang ko sesangat...

ini dinner saya
spaghetti carbonara
full with carb damn!
camnela mau kurus ni?
(--'')

ini dinner Cik Afie
lasagna

ini dinner Cik Diela
apentahnamakebendeinihakupuntatau

****

hari tu tengok wayang. cerita The Sorcerer's Apprentice. even saya puasa ganti tapi layankan sebab nak lupakan sekejap masalah diri yang tak putus-putus datang. bila entah nak pergi :( hey cerita ini sangat best okay. pasal magik. hehehehe memang layankan aje. full with excitement and surprise! sangat best dan kelakar!!! memang terbaiklah lakonan Nicholas Cage. I really like him. the way he acts. I admired him. so pergilah menonton wayang ini sebelum bulan Ramadhan menjelma hehehehe. minggu depan Salt lak menyusul ;p

The Sorcerer's Apprentice
cepat tengok!!!

esok hari Ahad. sigh tatau nak buat apa. online 24 jam pun macam pathetic je kan life haku ini? erk huhuhuhuhu saya update lain kali okay!!! selamat berhujung minggu!



xoxo


:D :D :D

4 COMMENTS:

.ieLah. said...

serus muka sha nampak laen..
haishh haishhh haishhh

Shahira said...

huhuhuhu.
sha pon pelik tgk muka sndrik.
weird!
T_T

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

love the way you lie.....sgt ske ini lg...tgh addict ni.hehe

tp try sha dgr version tylerward acoustic kt youtube...lg best dr rihanna n eminem nyanyi.hehe =)

Shahira said...

da dgr.
even better.
tp pelik sket ah dgr minah tu rapping.
:D