Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, July 8, 2010

melaporkan berita terkini hiburan sensasi


iklan sebentar bersama status Facebook saya
hari ini saya puasa
so tamau nak kurangkan pahala puasa
jadi status memang bersih

ini adalah untuk si polan dan labunya
teruskanlah sarcasm anda
tapi jangan sampai aku hilang sabar
aku tak suka nak marah-marah
ignorance is bliss
but still has its own limit

****

kenapa mesti Germany kalah?
Asss-Pain tak sepatutnya menang huhuhu
takpe Klose tunggu 4 tahun lagi untuk menjadi juara
:D

entry ini takde gambar sebab sekarang ini memang jarang bergambar since lebih selesa berada di belakang pembikinan gambar. ecey ceyyyyy hahahaha itu bukan perasan tapi lebih kepada angkat bakul sendiri. thanks kepada sesiapa yang sudi komen gambar dan like gambar tersebut. hehehehe idea datang secara random. saya ni hanya amatur tukang gambar je. disebabkan minat yang mendalam kepada dunia photog.

cuma sekarang ni masih takde jodoh nak pergi ke kursus photog supaya dapat tangkap gambar yang lebih ada feel & soul ;) impian saya selepas ini adalah untuk membeli speedlite. baru lawa sket gambar. pastu teringin nak pakai lens converter daripada wide lens-potraiture-macro-super macro. kalau lah aku ni jutawan Ali Cafe kah kah kah.

umm sekarang lokasi di Skudai. sanggup nak online ni kat library tercinta. takpe sebab internet heaven dengan aircond sejuk takleh blah. dahla kat sini hujan je memanjang. baguih gak. taklah kulit muka saya burn lagi hehehe sekarang dalam proses pembaikan ;) actually semalam plan asal nak pergi KL, teman bff saya ada test kat PPUM hari ni tapi disebabkan hal thesis saya lagi penting, terpaksa kansel. thanks dear sebab kau memahami. ni sayang lebey ni :D :D :D eh suka hatinya? tak pun tak pun.

semalam gerak dari Kuantan pukul 3ptg. lepas je Pekan terus hujan sampailah ke Skudai. hasil? sampai Skudai pukul 8mlm. dengan penat. dengan printer kat kedai buat hal. terpaksa pergi print sekali lagi tadi. hum dugaan bertimpa-timpa. duit upah tangkap gambar telah menjadi sedikit... sarung angpau makin menipis. sebab? cost printing dah RM130 ++. cost jilidkan thesis kena bayar harga double sebab nak cepat so RM20 per thesis. cuba darab dengan 5. kira-kira RM250 ++ dah habis T_________T'' tu belum lagi consider duit minyak, tol, bla bla bla... urm... baru terasa nilai duit tu macam mana sebab dapat daripada hasil titik peluh sendiri. muhasabah time...

lagi nak update apa? oh ye nanti kan saya nak pergi Bogor awal bulan 8 ni hehehe. tadi baru je mendapat email flight detail daripada Biro Jepun. weehuuu saya request tiket dari Kuantan-Jakarta wakakakaka. tak sangka lak dapat ngeh ngeh ngeh. seronot :)

so saya akan berlepas pada awal pagi 4/8 nanti dan akan balik ke negara tercinta pada bulan puasa iaitu malam 14/8. ehem dah start berangan ni nak shopping, cuci mata dan paling penting tangkap gambar Candi Borobudur! tupun kalau ada local student yang nak bawak (-_-)''

rasa tu je kot. takde benda pun yang hot selain komen berani mati kat fanpage Rina Salleh. adeh. better watch out your typing la Sha. selain menaikkan traffic kat blog ini huhuhuhu. takpelah let bygone be bygone. yang penting saya da cakap apa yang saya nak cakap. emm. betol ke tak ayat aku ni? huk huk huk.

esok thesis yang sudah siap dijilid siap dalam pukul 11pg. pastu nak minta sign lagi, hantar cd lagi. banyaknya kerja!!! minta-minta lah staff terima thesis saya. umm kalau reject? mati. down lagi. pastu tak dapat convo bulan September. sigh... terasa mahu balik esok juga. erm. drive malam okay ke tak? tamau duk JB lama-lama... sobs.

nanti update lagi tapi semestinya di Kuantan
hidup rasa kosong tanpa internet
T_______T



xoxo


penat!!

8 COMMENTS:

Anonymous said...

siapa Rina Salleh? Saya tak kenal. Artis ke Pelakon ke Penyanyi? Hahaha. Serius saya memang tak kenal..

T_______T

RoseHana said...

sye pum xkenal rina salleh..
huhu..
btw sha..ko jgn la drive mlm2..huhu
tunggu ko blik ktn kite open table..
pada yng anoying..xperlu panjangkan cerita..huhu
sepatotnya la..kate berhak bersuara tp xperlu cetuskan yg tiada kena mngena..

sapela yg nk cri musuh kan..huuuhu
apela aku melalut ni sha..ekek..
okla..daa
miss u!muah

Anonymous said...

syira..
wats wrong wif the status?
ade 'org' carik pasal ke?

btw, love ur photog works..
camne eh nk buat gambar tone classic..heheh

bubai..

Anonymous said...

sha,

sila datang ke blog saya. hehe.

i ada bagi award dekat blog kamu..

(^_^)

Anonymous said...

Rina Salleh punya komen mcm artis..besala..org glamer..kuang3..

Shahira said...

fara.
thanks 4 the award hihi.
nnt i buat ok :D
btw u type je rina salleh kat encik google.
pasni mesti kagum.
;p

Shahira said...

okesh hana.
jangan lupa kita akan open table.
aishh serabut btol dgn org yg menyerabutkan otak ni huhuhuhu.

Shahira said...

hihihi.
she's famous so kita takleh bagi komen yg negatif.
kene kipas2, puji2.
:D :D :D

thanks sb suka my pics.
alahai tu edit cabuk jek.
main2 dgn tones colour agfa.
hehe.