Daisypath Anniversary tickers

Pages

Saturday, July 10, 2010

not first class degree


hai selamat malam semua. malam ini malam Ahad, supposed saya keluar bergembira jalan-jalan cuci mata dengan Cik Afie tapi kansel last minute. huk huk huk. macam sudah lama kan saya tak update blog? ditinggalkan bersawang selama 2 hari huuuu maafkan daku wahai blogku sayang :) oh ye saya selamat sampai malam semalam. around 8pm sampai ke rumahkuw syurgakuw selepas bertolak pukul 2ptg dari Skudai.

hujan lebat takleh blah semasa tiba di Gambang dan terus lebat apabila sampai ke Kuantan. saya terus singgah ECMall untuk solat jamak taakhir and then fetch my sis kat terminal. dia baru sampai dari KL. jem memang takleh blah. padat dan mampat. tapi saya tahu je jalan mana yang tak jem hehehe. mereka je takde otak nak memadatkan jalan yang telah sedia padat (-_-)''

nak tengok tak master's project saya?
jeng jeng jeng
1
2
3

tadaaaaaa!!!

benda yang haku dok struggle selama ini
Application of the Travel Cost Method to Urban Forests in Johor Bahru
sorry gambar gegar kurang bermutu daripada N70 bukan D90
T______T

dengan ini diumumkan saya telah grad!!! emmm tapi macam tak konfem lagi yang saya akan convo bulan September ini disebabkan lambat hantar borang graduation. if sempat, sempatlah. pastu memang ada chance kena denda. if tak sempat, konvo tahun depan bulan Mac pun okay je. mana-mana pun okay. asalkan saya tahu saya sudah habis penderitaan menghadap thesis 24/7 sobs.

tadi baru saya teringat saya nak check result thesis. alhamdulillah :D :D :D saya telah berjaya mendapat A- huhuhuhu. tak sangka lak supervisor saya begitu baik hati yeay!! so CGPA saya 3.75. syukur sekali lagi kerana telah berjaya maintainkan result. tapi hajat nak dapat 3.76 ke atas. baru lawa sket mata memandangkan tapi takpe. ini rezeki saya :) insya Allah saya boleh dapat pakai medal untuk konvo yang akan datang? ngeh ngeh ngeh.

print screen result saya
berita gembira selepas kepenatan

tadi saya pergi celeb result saya dengan famili terchenta di Secret Recipe. huk huk huk. dan dan jek nak celeb ceh padahal memang sudah menjadi kebiasaan sebab asal je my sis balik rumah mesti pergi dinner sesama. hihihi. sudah lama tak makan kat sana jadi saya pun hentam makanan yang menggemukkan T_________T chicken gordon bleu dan kek raspberry cheese yum yum ;p~

my sis & mother

me & my dad

siang tadi saya pergi ke majlis bertandang pihak lelaki pula. peh bapok ler jauh Felda Chemomoi tu. ceruk mana pun saya tatau huhuhu. tapi makanan memang best sebab dapat makan kat meja pengantin kui kui kui. lokasi terletak di Triang dan nak ke arah Bahau. saya pun kurang pasti sebab kerja saya tidur je tadi. hihihi. kerja saya makan tidur makan tidur pastu gemuk (-_-)'' nanti saya update gambar. hari ini saya bersara menjadi photographer sebab saya nak melawa dengan baju konvo 2008 baru muat dipakai kah kah kah!!!

okay lah. sampai di sini je kot. pagi nanti ada match Germany vs Uruguay. apa lagi go Klose! mantapkan striking anda dengan Podolski untuk menjaringkan gol! dapat tempat ketiga pun okay lah what. hiks. Germany tetap dihatiku. hehehehe masa untuk makan kek! byeeeeeeee!



xoxo


hari yang penat!

8 COMMENTS:

.ieLah. said...

ur cgpa 3.75 kan sha?
still 1st class kan??

Shahira said...

aah.
umm bkn ke first class 3.76?
T_T

.ieLah. said...

3.75 dah dapat da rasenye..
hmm

RoseHana said...

congratulation mydear
proud of u!!=)

Shahira said...

uhu.
if btol tu alhamdulillah :)

Anonymous said...

dear..congrats..err..ur print screen result tu sensed kan bagian ic u kan?? tapi nape bagian bwh u x sensed? =P

Shahira said...

kah3333!!!
tak pasan!!!
hihihi.

:D :D :D

madu_lebah said...

hye sha.
im silent reader.
tp arini xx silent sggt la.
eheee~
juz asking.
yu hntr spe kt belah lelaki tu.
my hometown kt chemomoi gak.
so setau ai dis week my fren yg kawen kt sini.
yu kwn pengantin perempuan ke??