Daisypath Anniversary tickers

Pages

Friday, December 24, 2010

hari kepenatan


entry ini tiada gambar so macam agak bosan untuk dibaca ehe. next entry nescaya penuh gambar hihihi. berjaya edit beberapa gambar sahaja. just pick yang mana nampak macam lawa untuk edit tu saya edit. yang selebihnya just enhance colour, add on or reduce brightness or contrast. tamau edit lebih-lebih sebab nanti dah tak nampak natural. agree? pls agree huhuhuhu hampeh ko Sha.

malam ini saya keseorangan kesian kan? sob sob. Cik Hana tak dapat teman tsk saya harap esok pagi boleh bangun solat subuh sebab selalu Emak yang kejutkan huaaaaaa (-_-)'' pastu terbaik ah esok kerja shift pagi uhu kena lak bangun awal tapi takpe balik petang weehuu. hari esok adalah hari kelima berpuasa ehe. kan betol berat saya sudah turun. tadi timbang 51kg weehuuu. turun secara mendadak sebanyak 3kg selepas kerja macam nak mampoih busy dan juga berpuasa nazar direct 7 hari T________T'' memang nampak weh obvious kurus huuu. humm kurus sakit bukan kurus HOT. sobs. pasni selepas habis puasa confirm naik balik! ehem kena maintain bebeh!

nak cerita punya lah penat tadi. selepas solat Maghrib saya melutut lah kat tepi katil. check Facebook sat thru iPod pastu boleh tertidur. wtf? Sha weh gilaaaaaaaaaa. korang bayangkan yang haku ini boleh tertidur atas katil sambil melutut, muka menepek kat katil T_________T'' super duper penat. dan dan setengah jam haku tertidur ni haaa. pastu bila tersedar, mula lah sakit kepala sebab tidur meneleng pastu dengan kaki cramp. tak cukup dengan itu sakit lutut lak. adoi macam-macam aksi bodoh uhu (--'')

tu je kot nak membebel hehehe. sedikit je tak banyak. anyway congratulation to all PMR's candidate yang cemerlang terbilang gemilang. student sekarang lain dengan student dahulu. apabila teringat kisah lama macam lawak pula aku rasa. dulu ambil result PMR kat sekolah pakai selipar jepun & seluar track je sebab masa itu hujan dan Kuantan dilanda banjir teruk. hahahaha rumah saya selamat ;pp main air kat rumah orang lain ekekekekeke.

nasib tak menyebelahi saya pun sebab dapat 7A je. yang lain 1B untuk agama cet. masa exam biasa dapat A tapi bila PMR dapat B? pfftttt. pastu seperti yang dijangka, Bahasa Arab akan mencacatkan result iaitu C muahahahahahahaha. memang study pun tangkap muat je lah :D :D :D haku dulu student yang pemalas. memang malas nak study. kalau nak diikutkan pada zaman sekarang, memang saya takkan study lah weh sebabkan gangguan daripada alam siber ini. lagi dasyat daripada MiRC. serius weh. dulu masa SPM tak study sebab menatang tu lah. and then haaaa The Sims. memang gian.

ahaks. sekarang sudah tak gian. sudah tak gian game. hanya gian pada Facebook dan juga Mr. Bruno Mars ;pp nak juga terselit eh. pastu gian pada diri sendiri, latte, teh ais, dan pekerjaan ku sekarang. pastu gian kepada family dan shopping eh tak tak itu tidak termasuk. sudah tidak gian pada tahun hadapan. okay aku sudah start merepek bye.



xoxo


:D

2 COMMENTS:

Anonymous said...

haha. sha. samela kite. i pun dpt 1B. tapi sains la. ntah macam mane ntah leh kantoi sains. i amik 8 subjek je. i xnak amik arab.sbb tahu xmampu bawak. haha.

a year later adik i pun dpt result sama. badi sains dapat B turun kat dia. haha.

and this year. alhamdulillah adik i dapat A sains. tapi subjek lain pulak B. haha.

ya, saya pun malas study dulu. ishk.ishk.

menyesal tidak berguna lagi. haha.

p/s: i bayangkan u tidur tu and guess what. i mmg tergelak sakan. haha. so cute sha.

Shahira said...

i rs kan my bad luck on agama islam ni.
either pmr or spm sama je.
masa exam biasa huh senang btol dpt A/A1 tp bila kena real exam amik kau dapat B sobs.

hahahahahahaha that's sooooo ridiculous cara i tdo.
ntah pape T_T