Daisypath Anniversary tickers

Pages

Wednesday, December 29, 2010

minggu yang penuh dengan konflik


erm hye selamat petang bloggers dan pembaca blog saya. ehe selamat petang. betol lah. bukan nak tidur lagi pun kan? kan? dalam bahasa Jepun, akan wish "konbanwa" and not "oyasumi nasai" eh tetiba lak masuk ke bab Jepun ini sesungguhnya amat rindukan saat-saat belajar di sana eventhough sekejap. eventhough kekadang rasa bosan amat tahap gaban kuasa lapan tapi itulah pengalaman orang cakap "once in a blue moon" ecehhhh bermadah lak pepagi buta ;p

lately mood tidak menentu. sebab? PMS semestinya adoi. pastu of course lah dengan perasaan berkecamuk tak tentu hala dengan busy tahap nak mampoihhhh haku haaa (-_-)'' tekanan di tempat kerja akibat tidak cukup staff dengan kerja office still tertangguh hemmm tension gak fikir tapi kalau tak fikir pun tak boleh juga sebab sudah memang kerja haku huhuhuhuhu. ponat dah haa eden fikir. bila saat-saat hujung tahun ni sale memang boleh tahan hebat harap-harap lah capai target so komisen pun menjadi lebat juga *saya memang mata $$$* wahahahahahaha.

nampaknya perenggan kedua tu merepek je banyak sobs. umm saya baru je berbaik dengan Mr. Bruno Mars. ayat cliche dalam berpasangan *biasa lah tu adat dalam hubungan mesti ada turun naik, takkan tak pernah bergaduh kan?* wuuu siapa je suka bergaduh? takdenya orang mengaku suka bergaduh tapi kekadang best juga perasaan berselisih faham ni. ada pro kontra. kebaikannya adalah kita semakin mengenali diri pasangan kita tu camne. kalau tak bergaduh, takdenya nak faham. betol tak? single atau double masing-masing ada kekurangan dan kelebihan. apa yang saya tahu, Allah suka menetapkan jodoh kita daripada azali lagi, jadi kita hanya boleh berusaha dan banyak berdoa ke arah itu agar dapat jodoh yang baik-baik, amin :)

marah itu tidak bagus sebenarnya
tapi bagus juga untuk diri sendiri
supaya tahu takat mana kita boleh tahan marah
hohohohoho

****

bersempena dengan minggu yang penuh dengan konflik, penat jiwa dan raga untuk harung kesemua sekaligus maka saya telah pergi shopping. mana lagi kalau bukan East Coast Mall. mana boleh bagi can kat Cik Afie seorang je untuk shopping. saya pun mau juga hua hua hua :D saya telah berjaya untuk membodek Emak supaya membelikan saya hadiah harijadi in advance wakakakakaka. tak malu kan? ahaks. buat apa nak malu dengan Emak sendiri. ngeeeee. dah lama tak beli handbag wuwuwuwuw. selain brand MNG dan Esprit, saya juga menggemari brand Roxy. memang ada buat koleksi purse, handbag & slingbag. amin mujur ada sale 30% yahooooo terima kasih Emak lebiu!!!

teaser jap
;p

aha sort of hobo bag kot
sesuka hati je kan cakap hobo bag
tak dapat Marc Jacob or Armani Exchange
Roxy pun jadi lah kan
:D

****

sebelum melabuhkan tirai blog, saya nak cerita seorang blogger ini hehehehe. terjumpa secara tidak sengaja di kedai saya. memula saya dah perasan ada 2 orang wanita ini sedang kusyuk memilih pakaian baby tapi masa tu saya busy nak buat kerja dalam office. selepas sudah settle kerja dalam office, terus pergi kat kaunter. nampak lagi 2 orang customer tadi tengah try sunglasses. pastu kan bertembung lah anak mata kami. saya senyum je lah kat beliau. pastu beliau senyum balik terus cakap nama saya, Sha. saya ingat dia kenal through nametag saya huhuhu tapi macam pelik je kan? rupa-rupanya beliau ialah Puan Dd :D :D :D kami hanya berbalas comment through blog je huhuhuhu. rasa segan sekejap *ehe sekejap je lah* pastu terus jadi peramah di kaunter pembayaran.

hai Puan Dd
ada masa datanglah shopping lagi ya!
yeah the best therapy ever
:P

****

okay setakat itu sahaja. problem dengan Mr. Bruno Mars settled dah kot. entah lah tatau nak comment camne. esok adalah hari perhitungan wow macam nak bertumbuk je kan? takde lah just create an emotion je semasa berjumpa nanti. tengok aje lah Cik Sha oiiii. here in my heart I missed him so damn much. only God knows that. adoi tak tahan betol apabila hati sudah melara dan bakal melarat sob sob sob. okay lah mau tidur!


oyasumi nasai
(-_-)


xoxo



semoga mimpi indah sahaja

8 COMMENTS:

Anonymous said...

ok la tu dpt hbeg baru. :)

aina hazuani said...

kak sha pinjam beg tehehe

sayaidaydotcom said...

gduhhh ker?alaaaa,,,cpt2 baikkk erk,,settle cpat2,,

beg tu cantik :)

ddjfr said...

ahaks.ada jugak dalam entry ni.
pasni kena kerap pi shopping situ.mana tau dpt diskaun.kihkih.

Shahira said...

teheee rezeki fara.
advance hadiah bday :P

Shahira said...

boleh pinjam.
pinjam bau je la wakakakakaka.
;p

Shahira said...

ahaks sudah settled da iday.
heee yeah beg yang cantik n ada sale.
XD

Shahira said...

nak diskaun kat BO mmg tak dapat sob sob sob.