Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, January 4, 2011

eh? lamanya tak update


gambar bokeh daripada saya
nak ambil gambar matahari terbenam
last-last dapat bokeh
tak berapa nak lawa
hu.

hai semua. macam dah lama kan tak update? last update before new year and of course ini adalah first entry saya untuk tahun 2011. reviewing back in 2010 pun tak buat lagi tapi insya Allah saya akan buat dalam masa terdekat. cehhh cakap macam ramai je readers kan (-_-)'' uhu lately ini saya tidur awal. pukul 11mlm sudah ting tong. laptop ni pun baru hari ini kot buka setelah 2 hari terperam tak on. just online thru iPod dan pc kat office je. hum... saya kemurungan semenjak dua menjak ini atau lebih dikenali sebagai JK. sobs.

****

he is always in my mind
missed him so much
:'(

humm tatau nak start daripada mana. based on my status in Facebook, saya sudah berstatus single. meaning that I am not in the relationship anymore :( :( :( no more Mr. Bruno Mars but he is still be my Mr. Bruno Mars. takde sesiapa yang boleh menggantikan Mr.Bruno Mars except him, Amir Akmal Hazman. kesimpulannya, memang kami berpisah secara baik tapi deep in my heart I still loved him. it is just I am not ready into the relationship anymore. there are so many things on my mind I need to settle first before get involve into any kind of relationship.

sama lah juga dengan beliau. kerapkali juga kami bergaduh atau berselisihan faham terhadap sesuatu perkara. itu normal actually. takde pun relationship dalam dunia ini yang aman tanpa perselisihan faham. tu semua tipu je. mesti confirm ada punya lah. takde yang perfect di dalam dunia ini tapi itu tak boleh juga nak dijadikan alasan bagi pasangan tersebut kerap bergaduh. persamaan minat ataupun hobi apekebenda lagi entah itu tak boleh dijadikan ukuran bagi pasangan tersebut bahagia. apa yang penting chemistry. that is the basic actually in the relationship besides honesty and trustee :)

it is not means kiteorang putus hubungan. yes I am declared I still single and available but my heart was stolen by him. saya percaya pada jodoh. insya Allah kalau jodoh kami kuat? takkan ke mana-mana kan? so buat masa sekarang, biarlah kami fokus kepada kehidupan masing-masing dan cari apa sebenarnya yang kami nak dalam sesuatu perhubungan. it is more than just a love. more than that. and I don't know what. wuhuuu complicated thinking sungguh. tadi berjumpa dengan beliau pun saya jadi speechless. tatau nak cakap apa. nak pandang muka dia pun tak sanggup. sebab tak bersedia lagi nak menghadapi semua ini T_________T''

beliau cakap saya ego. maybe yes. maybe no. I don't know. ada kot sebab ego itu mesti ada di dalam seseorang. hanya tinggi dan rendah sahaja. saya telah menurunkan ego saya dengan bercakap jujur that I still loved him. and alhamdulillah so did him. we still loved each other. tak pernah berubah. it is just that I am not that ready into the relationship. we were totally agreed with that and berpegang ada jodoh ada. masing-masing ada kekurangan dan kelebihan dalam berpasangan jadi... la tahzan kerana cinta.

"Don't find love. Let love find you. That's why it's called falling in love, because you don't force yourself to fall. You just fall"

and yet I just fall in love with him
I was hoping that he will become my husband in future
insya Allah...

"tq sayang this year insyaALLAH will be taun yg plg bz bg i, i xnk tunggu lama2, once i dah mampu i akan terus lamar u syg, i will always love u sha no matter how far away, no matter words i said, ill always love you"
- Amir Akmal Hazman

can I kept his promise?
only God knows.


xoxo



love is complicated

4 COMMENTS:

sayaidaydotcom said...

laaaaaaaaaaa,,yer ker,,sabar yer,,,kalau ini jln terbaikkk untuk korang takper lar,,,&& harap2 korang ada jodoh,,bagi sedikit masa kat diri masing2 kan,,,,

love always complicateddd :(

chillll k :)

Shahira said...

amin.
just praying the best for us.
uhuk.

shiela-suka-suki said...

patutla semacam jek...

Anonymous said...

be tough sha... i felt what you feel... happiness will always with u... ;p