Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, July 21, 2011

is this guy gentleman?


hye readers and bloggers. saya nak share satu cerita boleh? actually banyak benda berlaku kat diri saya seminggu lepas tapi umm tunggu lah dulu. saya nak peram sebulan. boleh? XD hehehe penyakit saya datang balik. aishhh. kan minggu lepas saya turun Shah Alam tetiba boleh lak demam. demam tu boleh blah lagi sebab tak berapa nak layan tapi fuuu benci kepada selsema! dan bersin tak henti-henti? pastu hidung tersumbat (--'') ingatkan dah baik lah kan tapi hmpphhh datang balik! now saya merana. yeay! terima kasih hidung! kalau aku makan nasi goreng masin tahap gaban pun still tak terasa. amazing. kan? sangat!

just berceloteh. still not main point here. heee. nak cerita pasal one of my customer. since kerja ni dah macam-macam perangai customer saya jumpa. ada yang okay. ada yang gatal. ada yang annoying. ada yang urghh bajet best. yang jenis perangai pelik-pelik memang aku tak layan. if he is staring at me, i'll stare him back. dengan muka yang macam takde perasaan sampai customer tu malu sendiri. takpun takut nak pandang. tau pun takut!

but... tadi ada seorang customer. datang with his friends. putih. persis Ashraf Sinclair. tak tipu. tapi selek cakap utara. pekat amat *mujur bukan kelate HAHA* pastu dia pandang je saya. senyum-senyum. okay tak dinafikan senyuman dia manis hehehehe. tapi tak balas pun. sebab tension hidung tersumbat. dengan silau lampu kat fitting room. saya jaga fitting room sebab tengok messy and then my staffs busy dengan department masing-masing. tolong je lah kan melipat :)

dia nak try baju. dia masuk ke fitting room. dia senyum. saya balas dengan masam. haha. pastu dia bagi baju yang dia try tadi sambil ucap terima kasih. saya just ambil dan lipat tanpa ada perasaan. numb. dull. dia masuk lagi. saya buat dunno je lah. sedang saya melipat, tengok-tengok price tag baju tu takde. aishh mana entah pergi. takpe lah. at least still ada kat selling floor.

dia keluar. tapi tak bagi baju pun. dia ucap terima kasih. still. hmm rasa bersalah lak sebab masam dengan customer. tak baik tau XD pastu saya senyum kat dia and then balas sama-sama. dia senyum lagi. amboi suka bebeno sedekah ni hihi. and then dia pergi cari baju lain. but still pandang saya senyum :D bagi saya takde rasa pape pun sebab senyum je kot. senyum tu kan sedekah. saya sendiri pun suka senyum. tak rugi pun, right? saya masuk office, sambung kerja yang tergendala tadi.

hampir nak tutup kedai. saya daripada kaunter menuju ke fitting room untuk tinjau keadaan. ada customer ke tak. adeh baju bersepah lagi. saya pun melipat. suddenly... I found this *wink wink*

OMG!
is this consider a gentleman guy?
sweet!

hye Nabil!

i will sms him one week from now
stay tuned to find out what is next
XD


xoxo



unexpected!

9 COMMENTS:

miss lily said...

muahahahaha...cik sha, ada keje kosong?nak jaga fititng room jer boleh?muahahaha....

Shahira said...

eh ada XD
meh isi borang huhu.

NADIA RAJAMI said...

aisehh..:P.. xsabr nk tggu.. hehe

.Si kEmunCuP. said...

haha!

tu sgt unxpected!

Nina Aman said...

hehe...try la sms...try la..mcm drama melayu ni..

Shahira said...

eahaha terasa dlm drama lak =p

AA said...

xcukup gentleman... if gntleman, die akan ckp depan2 :)

Shahira said...

Pemalu kot haha.

Shahira said...

AA??? Oh pls not him.