Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, July 23, 2012

salam Ramadhan 1433H


hye and Assalamualaikum to all  bloggers and readers. as usual saya sudah lama tak hapdate hihi. busy as usual. minggu lepas kena turun Shah Alam 2 hari untuk meeting for product briefing. di samping melawat shopping complexes yang ada Brands Outlet ; Setia City Mall, Ikano Power Centre, Sunway Pyramid dan Paradigm Mall. penat tu toksah cakap lah.

saya tak wish lagi selamat menyambut bulan Ramadhan kepada you olls :) ayat gediks sket hihi. pada kesempatan ini *sempat lagi hapdate 10 minit sebelum waktu berbuka* saya nak ucapkan selamat berpuasa kepada bloggers and readers. bulan Ramadhan ini adalah bulan yang paling diberkati-Nya jadi sama-samalah kita merebut peluang yang ada dalam masa sebulan ini untuk beramal ibadat kepada Allah. 

tingkatkan usaha untuk beribadat terutamanya solat sunat. kalau nak pergi solat terawih, alang-alang dah sampai ke masjid, buatlah solat sunat tahiyatul masjid. pastu mesti buat solat sunat rawatib. selepas solat sunat terawih mesti ada solat sunat witr kan? :) simple as that. pastu sebelum sahur tu bangun lah awal sedikit untuk solat sunat tahajud. memula mesti rasa malas tapi lama-lama in sya Allah sudah rasa terbiasa. tidak dilupakan solat sunat dhuha sebelum azan Zohor ;)

marilah sama-sama kita audit diri sekarang. if not bila? ini mungkin Ramadhan terakhir kita. Kematian itu pasti tapi tidak pasti bila. hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahuinya. kalau sebelum ini sudah terbiasa gosip dengan kawan-kawan, apa kata tinggalkan seketika. untuk selama-lamanya lagi bagus. tenangkan hati dengan zikrullah dan bacalah ayat suci Al-Quran. kalau tak mampu baca, dengar bacaannya pun sudah dapat pahala. easy as ABC right? :)

hihi nak berceloteh panjang kang ada orang cop saya ustazah blog lak. dulu ke cop ustazah fb =p sekali lagi saya ingin mengucapkan selamat berpuasa dan berbukalah dengan besederhana. sesungguhnya Allah suka dan sayang dengan hambaNya yang kekal tawaduk dan qana'ah ke atas rezeki yang diperolehinya...

selamat berbuka
oh ya ini nasi ayam penyet
lokasi di tepi Tasik Shah Alam
:)


xoxo



salam Ramadhan

Friday, July 13, 2012

review: custom album


hye and Assalamualaikum to everyone. dah lama rasanya tidak update blog. last week #WW haha punyalah pemalas. Alhamdulillah last week I have done my last job for 2012 di Klang sebab pasni nak fokus kat wedding sendiri in sya Allah this coming November :) kihkih mohon jangan tanya atau sarkastik adakah diri sendiri akan tangkap gambar wedding? =p saya just ambil photographer untuk shoot, edit and burn sahaja for my solemnization, reception and post wedding. custom album? of course lah buat sendiri sebab jimat!

dah lama rasanya saya tulis pada entry lepas nak share pasal custom album. gambar wedding ini di ambil pada tahun lepas. cantik tarikhnya iaitu 11.11.11. pheww rasa tahun ini yang cantik 10.11.12 dan juga 12.12.12 dan semestinya mesti ada di antara korang kena attend maybe 10 kenduri kahwin pada satu-satu masa! *pengsan lah gini dan boleh lupakan diet hehehe*

okay since saya pun stop buat masa sekarang untuk wedding/engagement job pada tahun 2012 tapi still ambil upah untuk custom album. harga mesti memuaskan hati semua pihak kihkih. jangan segan silu rasa-rasa macam berpuas hati dengan hasil kerja saya di bawah bolehlah email kat shahirarosli@gmail.com dan in sya Allah saya akan balas dengan sepantas kilat! :) :) :)

in sya Allah saya akan start balik wedding/engagement job pada tahun 2013 dan dah ada orang booked! tak lain tak bukan member sendiri hahaha. mostly of my clients were my friends. heeeee thank you for your trustee to become your OP. bukan senang okay bukan senang untuk catch "that moment". berdarah hidung dibuatnya. okay itu tipu sahaja. 

shahira.photography copyright 2012
just enjoy the pictures below
:)

front page
15'' x 11''
minimum 40 pages including front and back page
premium silk pages
leather slipcase

****





























back page


xoxo



:)

Wednesday, July 4, 2012

#31




xoxo



love this!