Daisypath Anniversary tickers

Pages

Monday, September 7, 2009

berwi-fi di kolumpo


selamat sudah saya berada di kolumpo. macam-macam berlaku sebelum naik bas tadi. agak cuak sebab menunggu kedai gambar dibuka untuk mengambil gambar visa ku dalam masa 10 minit sebelum bas bertolak. emak sudah membebel - buat muka masam. jenuh gak nak ngadap dalam kereta tadi.

sampai je di pekeliling, saya mengharung lautan manusia di Stesen LRT & Putra. mujur semua kaunter tiket dibuka. kurang juga saya rasa nak mencarut hari ini :) berjumpa dengan along di Stesen Universiti sebelum ke Bazar Ramadhan Kerinchi. meskipun tidak puasa hahaha ;p

esok program saya:

1. pukul 800pg harus bertolak menuju ke Stesen KLCC - ambil teksi (terpaksa telankan aje harga tambang naik) ke Pejabat Kedutaan Jepun untuk proses permohonan visa. diharapkan berjalan lancar.

2. selepas itu bergegas ke Plaza Rakyat *boleh percaya ke tahan dengan godaan KLCC?* bergantung kepada nawaitu seseorang eceh eceh. mencari tiket ke UTM Skudai pula. memang betul-betul gamble habis.

3. pertemuan yang sudah dirancang pada minggu lepas dengan Dr. Tetsu Kubota berkenaan dengan program saya semasa di Hiroshima nanti. dia ajak pula Dr. Rafee. harap-harap beliau tidak bertanya tentang projek tesis saya. maaf Dr., saya tidak reti untuk menipu.

jumaat nanti turun lagi ke kolumpo untuk reunion kecil-kecilan di midvalley
can't wait that day

;) ;) ;)

nanti update lagi


p/s: selamat hari jadi kepada nad. tunggu tau i kat UTM. i da janji kan nak blanje u air kaler merah jambu seploh gelas? hahaha. kembong lah perut u.



xoxo


:)

0 COMMENTS: