Pages

Tuesday, April 7, 2009

i need some motivation...

*apabila penaku menulis*
tp skg apabila tanganku menaip...

*my feelings*

*myself*


i think this is me now...
still searching for the right path.
tatau aa ape nak jadi dgn otak aku skg.
what i can say now that i'm too tired to study.
nak abiskan lagi 1 sem teramatlah sangat MALAS!!
hmm..
aku mmg seorg pemalas actually.
bermula dr result UPSR yg gempak abis.
masuk skolah bestari.
kemudian PMR pn bagus tp bile time SPM hancuss.
matriks apetah lagi.
tp aku bangkit ke UKM n agak cemerlang kot???

n now kat UTM.
tp ntah aaa.
rase mls sgt skg.
xm bakal tibe n aku ni cm rs pape ntah aku blajar sem ni.
dgn LAW *sucks*.
GIS pn sucks jugak!!

ini bkn blog emo tp ni just luahan perasaan aje.
da bape thn da aku blajar non-stop.
dari umur 5 thn till 23thn.
amek ko..total???
18thn beb aku disogokkan dgn ilmu.

aku blajar ni demi parent terchenta.
dan juga demi ALLAH.
amik berkat daripada semua.
mengharapkan yg terbaik.

p/s: hrp2 dpt maintain pointer...


:))

xoxo

6 COMMENTS:

khairol nizam! said...

gudluck girl.
kuatkan mental,
insya' bole punye =]

L a tt e s H a said...

huk...

mynncinonet said...

wa.. hebat la tu. umo 23 da pgg master kan???
lagi sket je lgik.cayok!!!

Psst: muke pinggan tu samer la..heheee

L a tt e s H a said...

ahaks.
tu muke kat pinggan tu kire2 muke i la.
hate vege!

:))

fArHaNa said...

chayok2 wahai sahabatku..teruskan perjuangan.
uh..untuk diriku jua..huah..

L a tt e s H a said...

same2 laa kite ek...