Pages

Sunday, June 21, 2009

panggilan telok chempedak


19 jun 2009: pertemuan skunks antara saya, ulin & hana. last dieorg jumpe ms thn 2007 kat kuantan. agak lame gaklaa korg tak jumpe. saya rase saya je yg jumpe dgn seme skunks ni means saya kuat berjalan2. hehe. harap laa pasni gath skunks cukup laa 8 ekor semuanye... ooppss!! 8 orang :)

saya amik ulin then hana. plan malam tu nak g lepak mcd kat tc tp ulin ingat kiteorg nak g tgk wayang. hehehe. saya tak tgk wyg mlm2 kat kuantan wahai sygku... kami bertiga makan2, gelak2, sembang2... teringat zaman mase kite kat kmj dlu kan??

*ulin & tgn hana*

*saya*

*hana*

nthen dlm kul10 laa panda si kurus saya dtg. lepak laa kejap b4 hujan melanda tc. agak lebat. masing2 tumpu kat dlm mcd. sangat serabut! spoil plan mlm tu. aih. lastly saya tiba di rumah kul12tgh mlm lebey dan diakhiri dgn bebelan emak tersayang :) mujur abah tak balik lg... if not i think u guys know what is gonna to happen!

*happy sbb kenyang*
*tq ulin for the treat*

*berteduh dari hujan*

stakat ni update blog. yg lain bakal menyusur after dpt full photos of our trip to genting!

*in the cable car*


fun!!!!



xoxo


:)

1 COMMENTS:

:: LaRa MaYa :: said...

waaaa(T-T)...aq tertinggal....chit...xpe2...
kewangan tidak mengizinkan ditambah kesibukan sebagai penanam anggur berjaya dan kursus suri rumah sepenuh masa...kuang3(U)...