Daisypath Anniversary tickers

Pages

Tuesday, June 12, 2012

e-day farhana & fauzi : 040612


hye and Assalamualaikum :) sudah agak lama saya tidak post pasal wedding/engagement job. bukan takde job tapi terpaksa tolak job sebabkan saya kepada annual leave hihi. biasalah kerja retail line ini A/L teramatlah ciputnya *redha* tahun ni nasib baik dapat 12 hari. tu pun sudah selamat guna 6 hari dalam masa 5 bulan ekekeke. eh cerita pasal hal lain pulak dahni.... nanti in sya Allah kalau ada rezeki saya upload wedding job bulan November 2011 sekali dengan custom album 100% made by me.

4 Jun 2012 merupakan tarikh keramat pada best friend, Cik Hana saya sebab melangsungkan pertunangan dengan buah hati. panjang dan kuat jodoh mereka berdua ni. nama pun best gittew. Farhana dan Fauzi aka FF hihi =p macam pelik kan tunang hari Isnin huhu nasib baik masa saya off day so dapatlah pergi sana. nak ikutkan masa tu memang dah lambat sangatnya sebab ada hal kat rumah. tup-tup rombongan si Fauzi ni sesat lak. al-kisahnya aku lah yang jadi ketua rombongan meminang Cik Hana :)

saja je ambil gambar pertunangan diaorang. saya buat secara free of charge. bayarannya saya dapat makan nasi beriyani gam terbaik! makan 2x tau pada hari tu siap tapau bawa balik lagi untuk Abah dan Afif hihi. thanks Hana for your hospitality and pasni janganlah cengeng sangat! masa nak bertunang pun nak emo gak haihhh. 

saya menggunakan lens sigma 10-20mm f4-5.6 dan lens nikkor 85mm f/1.8 so hasilnya dapatlah gambar di bawah. so kat sini saya upload gambar yang telah saya edit dan resize. saya edit menggunakan Adobe Lightroom. just main balance exposure and guna preset vintage. agak neutral di situ dan first time saya guna. and I'm lovin' it! nak McD! tetiba (--'')

enjoice!
:)

****

not so candid
ni gambar menganjing selepas dipaksa untuk senyum
(-_-)''  

cincin tunang untuk si lelaki


hantaran tanjak


selepas kahwin bolehlah berkongsi tuala ini
=p

hantaran untuk si perempuan


sejadah berwarna biru

muka happy 

I like this flower


cincin risik dan tunang
congrats sayang!

my favourite shots

kekok sebab suruh pegang tepi lens
haiyaaaaa

skema

****

and this is a very nice quote to remember
:)



xoxo



congrats!
:)

2 COMMENTS:

RoseHana said...

tq dear for this entry =)

waiting for your day =)

muah!!

Shahira said...

love you so much :)