Pages

Saturday, October 10, 2009

itadakimasu!


banyak nye kerja kau sha
ini dah sah-sah suka tangguh kan?
lapar la pula.
jom makan?

konnichiwa! hai. entri kali ini saya nak cerita pasal makan. jom makan. dah sah-sah kamu lapar kan? memandangkan saya sekarang duduk di Tokoyo-Inn.com, maka susah saya nak cari dinner sebab masih baru di sini. tak reti lagi nak baca kandungan yang halal dan haram. so mari kita belajar cara-cara nak masak mee udon. hihihi. apekah itu mee udon? sila google apa itu mee udon. saya pon kurang pasti tapi mee ini macam ganti megi laa kat sini. ntah. saya hentam je tapi seriouly sedap dan kenyang! terima kasih kat Abg Om sebab bagi saya mee ini secara percuma. pasni da tau da mee mane boleh beli :)

Langkah pertama: jerang air sampai 100 darjah celcius


Langkah ke-2: sediakan mee udon yang hendak di makan


Langkah ke-3: letak perencah yang disediakan
biskut sayur itu kemudian ya


Langkah ke-4: itadakimasu!


selepas makan mee ini dijamin kenyang. pastu mesti terasa mengantok nak tidur sebab perut kekenyangan. ya. habis semua kerja saya tak jalan. zZZzzZZZzz.



xoxo


;)

2 COMMENTS:

ZARA 札拉 said...

Sha!
Belikan aku ni sebagai salah satu souvenir! mau2~

Shahira said...

serious?
i will syg.
then ko bole try!