Daisypath Anniversary tickers

Pages

Thursday, November 26, 2009

dendang perantau



selamat hari raya Aidil Adha saya ucapkan kepada keluarga & kekasih hati tercinta. tidak lupa juga kepada kawan-kawan saya di Malaysia. agak-agak korang beraya esok hujan ke tak? huhuhu. humm. baru saya sedar perasaan berhari raya di perantauan. sangat tak best okay? even kawan-kawan cakap "ala raya haji je pun..." meh korang try beraya kat sini best ke tak? sudah semestinya saya takkan berjumpa dengan hidangan nasi impit & kuah kacang. waaaa. mak pula masak kuah lodeh untuk juadah esok. kegemaran ku...

ini yang nak start JK ni. saya menaip post entry ini sambil mendengar mp3 takbir raya. pasni layan lagu "Cahaya Aidilfitri" dari BDB "Bersabarlah Sayang" dari Sanisah Huri. wah memang lagu raya penuh syahdu. jangan ada linangan air mata sudah. sekejap lagi hendak ber-webcam dengan mak dan abah. esok pertama kali hendak ber-webcam dengan kekasih hati. awak... saya rindu awak. kita tak pernah pun beraya bersama-sama kan?

syahdu...



xoxo


raya mode

2 COMMENTS:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

tak nak berweb cam dengan i ke syg?

ihiks~

Shahira said...

hahaha.
u pkai kain kottt.